Jeg har planer for dagen.

10. februar 2009 at 08:58 8 kommentarer


Men er samtidig vågnet med en kæmpe forkølelse. Jeg føler mit hoved er på størrelse med en fodbold og alle ind og udgange er lukket! Jeg håber en god kop the kan skabe klarhed og passage. 

Ældste og jeg har nemlig planer for denne tirsdag. Vi skal møde med min svigerinde og hendes ældste datter i Lubker spa og welness. 

Jeg håber virkelig den forkølelse tilpasser sig i løbet af de næste par timer.

Entry filed under: Hverdagen. Tags: .

Energi-bomber. Jeg tager chancen.

8 kommentarer Add your own

  • 1. Nina  |  10. februar 2009 kl. 09:03

    Åh nej, hvor træls. Hvorfor er det altid i ferier, sådan noget rammer? Jeg sender varmer tanker og håb for snarlig bedring! 🙂

  • 2. Madame  |  10. februar 2009 kl. 09:24

    Jeg håber, du når at blive frisk, for jeres planer lyder bare så dejlige!

  • 3. olinesunivers  |  10. februar 2009 kl. 09:26

    Madame:
    Du kan tror jeg arbejder hårdt på det. Jeg ville nyde, at lade mig forkæle i skønne omgivelser og med dejlige mennesker.

  • 4. Anette  |  10. februar 2009 kl. 09:45

    Lyder da dejligt med besøg i spa og wellness center – du må se at blive frisk. God fornøjelse 🙂

  • 5. Helle K.  |  10. februar 2009 kl. 09:55

    Mon ikke spa’en kan gøre underværker for forkølelsen?
    Held og lykke og god bedring.

  • 6. olinesunivers  |  10. februar 2009 kl. 09:59

    Anette:
    Der er skønt med spa og wellness.

    Helle K:
    Jo, det er skønt hvis man kun er lidt forkølet. Jeg ved ikke rigtig hvor forkølet jeg er endnu:)

  • 7. Lene  |  10. februar 2009 kl. 10:19

    ahhhh det drømmer jeg om at tage mig sammen til, min datter har længe gerne villet dette 🙂

    God fornøjelse og god bedring

  • 8. olinesunivers  |  10. februar 2009 kl. 10:36

    Lene:
    Det kan kun anbefales.

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

