Energi-bomber.

9. februar 2009 at 19:18 4 kommentarer


Hvor har de det fra? Yngste og bedste veninden er sammen idag. De har leget ude i sneen, hoppet trampolin og lavet snemænd i mange timer! De har været kreative på værelset, været i karbad og spillet computer og nu er de igang med Guitar Hero og Sing Star. Om jeg fatter hvor de har alt den energi fra?

Entry filed under: Familien, Naturen. Tags: , , , , , .

Vinterferie med sne. Jeg har planer for dagen.

4 kommentarer Add your own

  • 1. Madame  |  10. februar 2009 kl. 06:20

    Det lyder som om, de hygge sig gevaldigt, Oline!
    Her får vi også sne i dag, har jeg lige hørt i radioen – og mon ikke alle børn glæder sig rigtig meget …

  • 2. pernillepaa1.  |  10. februar 2009 kl. 08:38

    Oh ja hvem der bare havde den energi, det må være skønt at være barn 🙂 Her er der gråt endnu, men Fyn skulle også blive dækket af snevejr i dag – så myldre alle ungerne også frem og bygger snemænd, selv om der kun kommer få centimeter 🙂

  • 3. frnielsen  |  10. februar 2009 kl. 08:41

    😀 jeg synes, at det aftager lidt med alderen…

  • 4. Nina  |  10. februar 2009 kl. 09:02

    Jeg unders også ind imellem når jeg ser på mine på 9 og 7. I går var de til svømning og bl.a. lære brystben. Vi andre holder jo en pause mellem hvert bentag, men ikke mine unger – det kører bare derudaf. Jeg er sikker på, at jeg kun havde luft til ½ bane på den måde! 🙂

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

