Vinterferie.

6. februar 2009 at 20:53 13 kommentarer


Så er vinterferie sat igang her på matriklen. Pigerne har ferie fra idag, jeg har ferie fra mandag og manden onsdag morgen. Mellemste er på vej til Idre Fjall og en uges skiferie med ungdomsskolen. Vi andre har ikke planlagt noget endnu. Jeg ser frem til et par ferie dage uden noget på programmet.

Entry filed under: Familien. Tags: .

Hold da op. Dagen formes.

13 kommentarer Add your own

  • 1. Anne  |  6. februar 2009 kl. 21:06

    lyder næsten som vores kommende uge ..ældste på skiferie, vi andre uden de store planer.
    God ferie til jer Oline 🙂

  • 2. Kari  |  7. februar 2009 kl. 07:12

    Lyder som en ferie efter mit hoved.
    Jeg har bare ikke vinterferie, men det har resten af familien

    Nyde den det vil du, så rigtig god ferie 🙂

  • 3. olinesunivers  |  7. februar 2009 kl. 07:32

    Anne:
    Det er dejlig og tiltrængt med et par dage uden planer.

    Kari:
    God arbejdsuge til dig. Jeg er sikker på jeg kommer til, at nyde ferien.

  • 4. Madame  |  7. februar 2009 kl. 08:04

    Uhm hvor er du heldig at have ferie nu, Oline, og I finder sikkert på noget. Men det også dejligt med dage helt uden noget på programmet 🙂

  • 5. Lene  |  7. februar 2009 kl. 08:10

    Rigtig god ferie, min vinterferie kommer i april 🙂

  • 6. jonna  |  7. februar 2009 kl. 08:36

    Ha en dejlig ferie og dovne dage uden planer er bare godt for sjælen. Vi har som regle nok af planer til hverdag.

  • 7. Anette  |  7. februar 2009 kl. 08:45

    Rigtig god vinterferie. HÅber mellemste får en god skiferie 😉

  • 8. Losarinas mor  |  7. februar 2009 kl. 08:54

    Vinterferien er en ganske god opfindelse- man trænger virkelig til den !
    God ferie 🙂

  • 9. olinesunivers  |  7. februar 2009 kl. 10:18

    Madame:
    Jeg er sikker på den dukker et eller andet spændende op!

    jonna:
    Jeg er også sikker på det er sundt, at have kalenderen fri. Vores familie kalender er fyldt op i hverdagene, så jeg ser frem til et par dage uden aftaler.

    Anette:
    Tak. Det håber jeg også, hun er en haj til at stå på ski og Idre Fjall er et godt sted.

    Losarinas mor:
    Den kommer til i tide:)

  • 10. Bente  |  7. februar 2009 kl. 17:08

    Åh ja, “ikke noget på programmet” er noget af det bedste, der findes. Nyd det! Så vil jeg også nyde min vinterferie 😉

  • 11. Gitte J  |  7. februar 2009 kl. 18:15

    Her i familien har i et barn, der har ferie i uge 7 og en i uge 8, så jeg har taget 2 dage i uge 7 og 2 dage i uge 8, så det bliver dejligt.
    Kan i nyde jeres ferie.

  • 12. olinesunivers  |  8. februar 2009 kl. 08:38

    Lene:
    Velkommen her. Det er altid rart, at have noget i vente!

    Bente:
    Præcist, men hvor længe mon det holder:)

    Gitte J:
    Det giver da en noget delt ferie for dig i år! Jeg håber du alligevel får fornemmelsen af fri og ferie!

  • 13. Gitte J  |  8. februar 2009 kl. 20:15

    Det skal nok blive godt alligevel, de er jo så store at de kan hygge selv, men de vil gerne vartes op når de har ferie.
    Men alligevel flinke til at hjælpe så alle får en god ferie.

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

