Tidlig morgen.

3. februar 2009 at 05:30 7 kommentarer


Det er tidlig morgen og jeg er på vej ud af døren. En lang og udfordrende arbejdsdag venter. På fredag venter vinterferien, mon jeg når at blive færdig? 

Holder du vinterferie?

Entry filed under: Arbejde. Tags: , .

Endnu en… Hold da op.

7 kommentarer Add your own

  • 1. Kari  |  3. februar 2009 kl. 05:59

    Så håber jeg du har haft en rigtig god arbejdsdag, når du læser dette :0)

    Jeg har aldrig holdt vinterferie. Mit arbejde gør, at det ikke er muligt – endnu. Dvs jo mere af mit der bliver elektronisk, jo bedre chance, så måske til næste år…
    Men Gemalen holder med de af ungerne der gider ham.

  • 2. Madame  |  3. februar 2009 kl. 06:13

    Du er heldig at have ferie på fredag – jeg har desværre lige holdt vinterferie. God arbejdsdag til dig :o)

  • 3. Anette  |  3. februar 2009 kl. 06:22

    Lyder dejligt med vinterferie. Vi holder en uges ferie i marts så egentlig vinterferie holder vi ikke. God dag til dig

  • 4. frnielsen  |  3. februar 2009 kl. 06:37

    Jeg går jo ikke på arbejde, men alligevel føles det som vinterferie, når ungerne kan sove længe, så jeg selv bestemmer hvornår jeg står op og bare kan tulle rundt med mig selv 🙂

  • 5. Marianne  |  3. februar 2009 kl. 10:50

    Så er der ikke så langt til weekenden. Nej jeg holder ikke vinterferie og det gør sønnens skole heller ikke…

  • 6. Grønlandsposten  |  3. februar 2009 kl. 16:15

    Har ikke holdt vinterferie siden handelskolen, og det er mange år siden. Det findes vist i øvrigt slet ikke heroppe. Håber du når alt på de sidste 3 dage inden din ferie 🙂

  • 7. Gitte  |  3. februar 2009 kl. 20:37

    Ja, vinterferie holder jeg da, men jeg skal dele mig over 2 uger, for jeg har en på HHX, der har ferie i uge 7 og en på efterskole, som første har ferie i uge 8. Så jeg regner med at tage et pr. dage i hver uge. De er jo egentlige så store så de klare det nok hvis jeg ikke lige er der.
    Håber ikke du bliver alt for træt inden fredag 🙂

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

