Endnu en…

1. februar 2009 at 11:09 6 kommentarer


Jeg har modtaget en award fra Anette. Tusind tak, jeg er meget beæret. 

 

Lemonade_award

The Lemonade Award is given by a previos winner to 5 bloggers who have shown great attitudes and/or gratitude this week. It’s a great way to show these people that you appriciate them. All you have to do is:

1. Put the logo on your blog or post.

2. Nominate at least 5 blogs and be sure to link your nominees within your post.

3. Let them know that they have received this award by commenting on their blog.

4. Share the Love and link to this post and the person from whom you received your award.

I would like to pass this award along to the following people:

Jeg har valgt ikke, at sende den videre. Det er simpelthen for svært, at vælge. 

Der fulgte en lille sjov udfordring med.

“Gå til foto/mapper.Ta ut den 6. mappen og deretter det 6. bildet i denne mappen.Sett bildet på bloggen og skriv noe om dette bildet.Inviter 6 nye til å bli med på denne utfordringen.Link til dem, og la dem vite at de er utfordret”

Her skal jeg ikke vælge, så legen fortsætter:

dsc03321Jeg har flere forkellige systemer hvori jeg gemmer billeder, så jeg har valgt systemet nærmest ved. Det blev et billede af en kurv med skønne kastanjer fra efterårets høst 2008. Jeg holder meget af kastanjer og hver år samler vi en stor kurv fuld. De bruges til pynt i glas og til nytte i poser.

Entry filed under: Blog.

Nostalgi. Tidlig morgen.

6 kommentarer Add your own

  • 1. Gitte J  |  1. februar 2009 kl. 20:29

    Tillykke med den ny award 🙂

    Et meget dejligt billed af alle dine kastanjer.

  • 2. Losarinas mor  |  2. februar 2009 kl. 06:50

    Tillykke med awarden 🙂
    Jeg elsker oså kastanjer ! Kan blive totalt grådig når jeg samler dem 🙂

  • 3. Madame  |  2. februar 2009 kl. 07:14

    Tillykke med din award, Oline! Det er et skønt billede af kastanjerne i kurven :o)

  • 4. frnielsen  |  2. februar 2009 kl. 09:15

    Tillykke.
    Jeg kommer aldrig til at vise et billede – først læste jeg hos Anne om det 4. billede i den 4. mappe – det var et som jeg viste i sidste uge.
    Hos dig er det så det 6. billede i 6. mappe – mappen er tom.
    Jeg rydder alt for godt op 🙂

  • 5. jonna  |  2. februar 2009 kl. 15:06

    Kastanjer er en af frugter om efteråret jeg også samler ind. Den anden er kvæder de er måske ikke så kønne men dufter dejligt.

  • 6. olinesunivers  |  2. februar 2009 kl. 15:17

    Gitte:
    Tak. Ja, kurven var fuld!

    Losarinas mor:
    Tak. Min bror har et stort træ ved hans sommerhus og hvert år holder vi skovtur dertil og “hamstrer”.

    Madame:
    Tak. Ja, gammel falmet kurv, men smukke lysende kastanjer.

    frnielsen:
    Der er så mange andre smukke billeder hos dig! Måske er det kun og der aldrig rydder ud i mapperne, der viser billeder?

    jonna:
    Kastanjer hører efteråret til! Kvæde har jeg ikke i haven, men elsker det i the!

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

