Jeg har modtaget.

30. januar 2009 at 09:09 4 kommentarer


Jeg har modtaget denne award af Gitte og det er jeg meget beæret over. Tusind tak Gitte fordi du har tænkt på mig! 

Jeg skal give den videre til 3 andre bloggere, så den kan leve videre her i blogland. Det er ikke den nemmeste opgave for, jeg har mange dejlige steder jeg jævnligt besøger og de fortjener alle en award. Men jeg har valgt Mandagspigen, Losarinasmor og Pernille.  

award

Entry filed under: Blog. Tags: , , .

Stille. Grej.

4 kommentarer Add your own

  • 1. Anne  |  30. januar 2009 kl. 09:17

    Tusind tak Oline. Jeg bliver altid så glad når jeg modtager en pris…Sender nok ikke videre for det er så svært at vælge fra 🙂

  • 2. Pernille  |  30. januar 2009 kl. 09:50

    Tusind Tak Oline, jeg føler mig helt beæret og bestemt rigtig glad over at være blandt de udvalgte 🙂

  • 3. Madame  |  30. januar 2009 kl. 11:10

    Tillykke Oline! Awarden er så velfortjent havnet i din turban :o)

  • 4. Losarinas mor  |  31. januar 2009 kl. 08:11

    1000 tak- bliver altid rørt når andre tænker på mig. Men jeg sender den altså íkke videre. Synes det er svært og vælge og svært at huske, hvem der har fået den før osv.
    Så hvis du vil, kan du jo vælge en anden modtager.

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

