Blå blink.

26. januar 2009 at 20:33 7 kommentarer


Jeg har haft nevøen med på besøg på mandens arbejde. Det er et hit for en dreng på 2 år af få lov, at se og ikke mindst røre en ambulance. Der er mange knapper at trykke på og når man er 2 år skal alle afprøves. Det var en meget træt lille dreng jeg havde med hjem. 

dsc04163

Entry filed under: Familien. Tags: .

Vi fejrer fødselsdag idag. Heldige tøser…

7 kommentarer Add your own

  • 1. Pernille  |  26. januar 2009 kl. 21:58

    Jeg kan ikke forestille mig andet, end det bliver en oplevelse, han kommer til at referere til længe 🙂

  • 2. Fru Rønne  |  27. januar 2009 kl. 06:15

    Hvem der bare var nevø!!

  • 3. Anette  |  27. januar 2009 kl. 06:33

    Alt med blå blink er vist et hit for små drenge 😀 Han må have været træt efter sådan en oplevelse 🙂

  • 4. Madame  |  27. januar 2009 kl. 06:53

    Sikke en god idé at lade en lille dreng få sådan en oplevelse 🙂

  • 5. Julia  |  27. januar 2009 kl. 07:59

    så godt og overskudsagtigt af dig og af din mand! Sejt! KH

  • 6. olinesunivers  |  27. januar 2009 kl. 16:07

    Pernille:
    Det tror jeg også han gør.

    Fru Rønne:
    Du kan få samme tur:)

    Anette:
    Både knapperne og de blå blink var et hit og ja, han var dødtræt.

    Madame:
    Det er altid et hit, både for små og store:)

  • 7. olinesunivers  |  27. januar 2009 kl. 16:27

    Julia:
    Velkommen til. Det kræver nu ikke så meget overskud, manden var på arbejde, så ham fik vi besøgt samtidig – og der var kaffe på kanden:)

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

