Der er sus på.

23. januar 2009 at 16:13 8 kommentarer


Det suser godt i træerne og jeg kan høre bølgernes brusen. Jeg er så priviligeret, at bo tæt ved stranden og vandet. Der er huse imellem, så jeg kan ikke se havet her fra matriklen. Men jeg kan høre og dufte det. Idag kan jeg høre bølgernes vilde brusen, der er sus på derude. Der er mørkt nu, så jeg bliver herinde i den varme stue med kaffe, strikketøj og pigerne. Vores weekend er startet. God weekend til dig.

Entry filed under: Weekend. Tags: .

Klar… Lørdag.

8 kommentarer Add your own

  • 1. Anette  |  23. januar 2009 kl. 16:49

    Ja der er godt gang i den udenfor. Det rusker godt i alting ude i haven og suser i træerne udenfor. Godt vi kan sidde inde og nyde varmen og tændte stearinlys. Vores hund “bankede” lige på døren for at komme i haven – og da min mand åbnede og han mærkede blæsten gik han tilbage i stuen igen 😀

  • 2. Anette  |  23. januar 2009 kl. 16:50

    Og forøvrigt også en god week-end til dig og familien.

  • 3. olinesunivers  |  23. januar 2009 kl. 17:44

    Anette:
    Vores hund har også holdt sengen hele dagen:) Ældste er syg og har haft selskab ved sin side.

  • 4. frnielsen  |  23. januar 2009 kl. 18:12

    Det lyder som en perfekt baggrund 🙂

    God weekend til dig.

  • 5. Madame  |  23. januar 2009 kl. 19:14

    Rigtig god weekend til dig! Her i Nordsjælland blæser det også, rigtig meget voldsomt endda. Men så er det dejligt at kunne hygge sig indendøre 🙂

  • 6. Lotte  |  23. januar 2009 kl. 21:06

    Åh, hvor ville jeg dog gerne kunne dufte havet, når jeg gik ud af min hoveddør…

  • 7. olinesunivers  |  23. januar 2009 kl. 22:21

    frnielsen:
    Jeg holder meget af det.

    Madame:
    Ja, det river og rusker noget nu.

    Lotte:
    De fleste dage er det også en dejlig oplevelse. Der kan dog også være dage med uheldig vind forhold og derfra ubehagelig duft:)

  • 8. Elin  |  24. januar 2009 kl. 08:22

    Jeg har træer hele vejen rundt. De store kroner svejer og suser i vinden, og det er nu blevet sød musik i mine ører.

    For henved 5 år siden boede vi 10 år ved havet, i et lille fiskerhus. Da jeg læste din blog kom det hele så stærkt tilbage.

    Selv saltet i luften kunne jeg næsten smage og lyden af bølgerne der skyllede op på stranden. Det bedste vejr jeg vidste dengang, var en sommerdag med helt vindstille, men hvor havet stadig var i fuld gang med at strømme tilbage efter højvande. Den høje konstante susen i den klare luft!

    Hav en god weekend!

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

