Smittet.

19. januar 2009 at 14:37 6 kommentarer


Jeg blev den næste i rækken af influenza ramte her i vores familie. Morgenen startede ellers som vanligt, men efter badet kunne jeg godt mærke at kræfterne ikke var som de plejer. Jeg forsøgte, at ignorer kroppens signaler og begav mig afsted. Men efter 10 minutter i bilen måtte jeg kapitulere og vende om. Kræfterne slog ganske enkelt ikke til og feberen var på vej. 

Øv, jeg er så dårlig til, at melde mig syg. Jeg hader at aflyse mine aftaler. Jeg føler jeg svigter… og bla bla bla. Men sådan er det idag, feberen raser og jeg er sendt til tælling.

Entry filed under: Sygdom. Tags: .

Piller til snart alt… Den amerikanske drøm.

6 kommentarer Add your own

  • 1. Gitte  |  19. januar 2009 kl. 17:03

    God bedring til jer 🙂
    Min den ældste ligger med dårlig mave – jeg lader hende bare ligge, for jeg vil helst slippe.

  • 2. Pernille  |  19. januar 2009 kl. 17:22

    Jeg kender godt det med dårlig samvittighed, men det duer ikke. Er du ikke rask, skal du blive hjemme!

    God bedring 🙂

  • 3. Nille  |  19. januar 2009 kl. 18:08

    God bedring!!! Det hjælper intet for nogen at tage på arbejde med sin virus – men det er svært at overgive sig nogle gange 😉

  • 4. Kari  |  19. januar 2009 kl. 18:31

    Det er svært at undgå, når ungerne først har lagt sig.
    De har jo brug for en del hjælp og kærlighed.

    God bedring Oline!!

  • 5. Grønlandsposten  |  19. januar 2009 kl. 20:12

    Du må hellere blive hjemme til du er helt rask igen. God bedring 🙂

  • 6. Losarinas mor  |  20. januar 2009 kl. 06:04

    God bedring 🙂

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

