Piller til snart alt…

19. januar 2009 at 05:48 5 kommentarer


Nyhederne fortalte her til morgen, at pillen der giver os glæde er på vej. Det er da fantastisk nu kan vi tage en pille og vupti så er vi glade! 

Stop, stop, stop – hvad er det der sker. Hvad bliver det næste? Er det pillen der lever vores liv? 

Hvad tænker du?

Entry filed under: Sygdom. Tags: .

Temperaturen stiger… Smittet.

5 kommentarer Add your own

  • 1. Anette  |  19. januar 2009 kl. 06:14

    Min svigermor sagde til mig forleden dag “Det er ligesom om, at folk ikke må være kede af det i dag…..”

    Jeg synes at det at være ked af det er en del af livet indimellem – ingen kan sgi da forvente at gå og være glade hele tiden. Men nu er jeg så også den type der absolut ikke tager mere medicin end højst nødvendigt.

  • 2. Madame  |  19. januar 2009 kl. 06:27

    Haha, Oline, jeg faldt også over det med piller her til morgen, men fra en lidt anden synsvinkel. Og du har helt ret, det er jo vanvid, at vi skal tage en pille for at blive glade. Vi skal selvfølgelig kunne rumme alle følelser – ellers bliver vi til robotter 🙂

  • 3. frnielsen  |  19. januar 2009 kl. 07:52

    Jeg spiser ikke piller, hvis jeg kan slippe. I hele mit liv har jeg aldrig taget piller for noget – før jeg blev nødt til det for 1½ år siden p.g.a. blodtryk og kolesterol og for 8 år siden p.g.a. smerter, men jeg kunne aldrig drømme om at tage en pille for at blive glad…. jeg vil gerne være ked af det indimellem, så kan jeg bedre sætte pris på det, når jeg er glad. 🙂

  • 4. Marianne  |  19. januar 2009 kl. 13:32

    Piller “kigger” kun symptomerne – ikke på årsagerne og derved dutter det ikke i det lange løb….

  • 5. olinesunivers  |  19. januar 2009 kl. 16:22

    Anette:
    Jeg er helt enig.

    Madame:
    Ja, det er en noget anden vinkel du har på piller, men vi kan vel godt være enige om, at vi ikke skal tage alle de piller:)

    Frnielsen:
    For mig er der stor forskel på medicinsk behandling af sygdom og medicinsk behandling af livsstil!

    Marianne:
    Lige netop. Det har ikke effekt på længere sigt. Men det kan vi vel også få en pille imod:)

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

