Kajak…

17. januar 2009 at 15:54 5 kommentarer


Kajak roning er for alle står der i en folder om kajak og jo det er sikkert helt rigtigt. Men der er ikke alle der sejler kajak der frivilligt laver en bjærgningsøvelse i 4 grader koldt vand i januar og tilmed påstår, at det er hyggeligt samvær! Men idag var vi samlet ca. 60 kajakroere på en stand på Mols.

En hel del af os hvad kajakker med og de gik frivilligt på vandet. Sejlede rundt og sluttede af med en bjærgningsøvelse hvor de kæntrede deres kajak og gled ud i det kolde vand, helt frivilligt. De er godt nok seje de kajak roere der var på vandet idag!

Vi andre stod frysende inde på stranden og så til. En lille smule misundelige over, at vi ikke havde taget vores kajakker med. Selv om det er vinter, koldt og blæsende så trækker det alligevel når de andre er på vandet. Men jeg besinder mig og venter et par måneder inden min kajak skal i vandet for første gang i 2009. Men jeg glæder mig og ser frem til årets første tur langs kysten – engang i april!

dsc04055

Entry filed under: Naturen. Tags: , , , .

Gud brugte…. Snestorm…

5 kommentarer Add your own

  • 1. Anne  |  17. januar 2009 kl. 17:39

    åh ja som jeg også glæder mig til at komme på vand og ro mine vante 9 mandagskilometer 🙂

  • 2. olinesunivers  |  17. januar 2009 kl. 17:50

    Anne:
    Ja, det er fristende og jeg glæder mig….

  • 3. Madame  |  18. januar 2009 kl. 06:12

    Det lyder skønt, at du sejler kajak! Tænk at glide gennem vandet på den måde – jeg synes det ser fantastisk ud! Jeg ser jævnligt kajakroere her på kanalen i Frederiksværk 🙂

  • 4. Else  |  21. januar 2009 kl. 19:12

    Sejler du fast i vigene omkring Mols? Ser jævnligt kajakerne i vandet i Ebeltoft vig – uh det frister, men jeg er endnu ikke lokket med…

  • 5. olinesunivers  |  22. januar 2009 kl. 05:20

    Else:
    Velkommen til! Nej, jeg sejler normalt ikke ved Mols, men på toppen af Djurslands kyst. Jeg vil da gerne lokke dig med på en tur, men pas på det er stærkt vanedannende:)

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

