Hvad indeholder tasken?

15. januar 2009 at 19:22 12 kommentarer


Det kan godt være, at mit hoved var tomt igår, men det samme kan absolut ikke sige om min taske. Efter at have fundet min nøgler på bunden af tasken kunne jeg undrende konstatere, at jeg havde brudt alle fysiske regler for rumfang. Det er helt utroligt hvad sådan en taske kan indeholde!

Efter en oprydning indeholder min taske nu igen det nødvendige; pung, nøgler, 2 mobiltelefoner, læbebalsam, atsmaspray, lille notesbog, håndcreme og øjendråber. 

Har du også en tendens til, at få for meget med i tasken? Hvad indeholder den lige nu?

Entry filed under: Hverdagen. Tags: .

Tom for ord. Gud brugte….

12 kommentarer Add your own

  • 1. Anette  |  15. januar 2009 kl. 19:30

    Ork ja!!! Den er overfyldt – på trods af, at der jævnligt bliver ryddet op i den. Skærmbriller, nøgler, kosmetikpung, blodsukkerapparat, læbepomader, læbestift, pung og lidt af hvert derudover 😛

  • 2. Kari  |  15. januar 2009 kl. 21:54

    For øjeblikket bruger jeg en lille taske, som ikke kan indeholde særlig meget. Praktisk når transportmidlet er en cykel.
    Men idag indeholdt den: Pung, kosmetikpung (uden kosmetik, men med allergipiller, hovedpinepiller, læbebalsam), solbriller, kuglepen og mobilen. Der er ikke plads til min kalender 😉

  • 3. Grønlandsposten  |  15. januar 2009 kl. 22:50

    Tasken i dag indeholdt udover træningstøjet, håndklæde, shampoo, balsam og sæbe også kam, pung, hårelastik, hårnåle, regnslag, kuglepenne, mobil, USB-pen, vandflaske, ekstra halstørklæde, madpakke, pins… Og ja, det var en rygsæk 😉

  • 4. Madame  |  16. januar 2009 kl. 06:14

    Du rammer jo et ømt punkt, og jeg vil tilføje Valderbilt-duft, papirlommetørklæder, en lille kalender med aftaler, kamera og V6-tyggegummi 🙂
    Men det var bare den ene taske ud af to :O)

  • 5. Bente  |  16. januar 2009 kl. 07:44

    Bruger ikke taske og har kun nøgler og penge med når jeg går ud!

  • 6. Nille  |  16. januar 2009 kl. 09:34

    Jeg er vist ikke særlig slem til den slags – men visse ting hører med… min pung, min notesbog til altid at kunne skrive en tanke ned, kuglepen, læbepomade, to clementiner og altid den bog jeg er i gang med!

  • 7. Sussie  |  16. januar 2009 kl. 12:41

    Jeg render rundt med en rygsæk – og sådan en kan der være rigtigt mange ting i! To gratisaviser, en paraply, pung, nøgler, mobiltelefon, briller, Kraks kort, kalender, madkasse og diverse “løse” stykker papir… Hmmm. Ku’ være jeg snart skulle rydde lidt op. Tak for påmindelsen ;0)

  • 8. Catarina  |  16. januar 2009 kl. 18:11

    Hvad pokker bruger man 2 mobil telefoner til?

  • 9. olinesunivers  |  16. januar 2009 kl. 18:14

    Catarina:
    Den ene er en arbejdsmobil som stort set altid er i min taske. Dog er den slukket eller på lydløs uden for arbejdstiden:)

  • 10. Catarina  |  16. januar 2009 kl. 18:26

    Nååå sådan. 😉
    Jeg har kun den ene og samme til begge dele. 🙂

  • 11. frnielsen  |  16. januar 2009 kl. 18:48

    Jeg ta’r som regel min tegnebog i hånden og det er det 🙂

  • 12. Ellen  |  17. januar 2009 kl. 00:07

    Ork ja. Jeg kan fylde mange tasker. Har konstant en “sverigestaske” stående til, når vi skal derop – der skal bare lige flyttes et par ting eller syv over i inden afgang.
    Så er der den taske, jeg bruger til hverdag lige nu. Den bliver skiftet, når den bliver for tung. Så er der tasken med pc’en i; der kan også gemme sig alskens ting.
    Sommetider bliver tasken tømt for mobiltelefon, pung, kalendr, lommeletter og masser af andre livsnødvendigheder og derefter gemt væk i nogle måneder uden at blive tømt helt…
    Der kan skam gemme sig meget historik i mine tasker. Jeg har engang fundet en forstenet clementin.

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

