Tom for ord.

14. januar 2009 at 17:58 6 kommentarer


Jeg er total tom for ord idag. Hovedet er blevet godt brugt på arbejde i dag. Der er arbejdet med fremadrettet projektledelse og det tager åbenbart på mine kræfter. 

Jeg vender tilbage, så snart der er nyt 🙂

Entry filed under: Arbejde. Tags: , .

Tiden er inde. Hvad indeholder tasken?

6 kommentarer Add your own

  • 1. Fru Rønne  |  14. januar 2009 kl. 18:55

    Nyd du tomheden, og den ro, der følger

  • 2. Ellen  |  14. januar 2009 kl. 20:14

    Jeg tror det er sundt for sjælen at føle sig helt tom en gang imellem,
    Og det ikke kun, fordi jeg selv sommetider har det sådan 🙂

  • 3. olinesunivers  |  15. januar 2009 kl. 05:42

    Fru Rønne:
    Tak.

    Ellen:
    Jeg tror også det er vældig sundt bare, “at være”.

  • 4. Madame  |  15. januar 2009 kl. 06:16

    Der skal også være plads til dage med tomme hoveder – ha’ en rigtig god dag Oline 🙂

  • 5. Losarinas mor  |  15. januar 2009 kl. 14:12

    Sådan har jeg næsten hver dag – Ha Ha 🙂

  • 6. olinesunivers  |  15. januar 2009 kl. 19:07

    Madame:
    Det skal der nemlig. Tak og i lige måde.

    Losarinas mor:
    Det er vel okay engang imellem, vi skal bare passe på det ikke bliver en vane:)

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

