WordPress eller…

10. januar 2009 at 11:42 7 kommentarer


Jeg har haft denne blog på WordPress i et par måneder nu, men jeg er ikke rigtig blevet venner med funktionerne i WordPress. Jeg er fuld af beundring for alle de smukke og tiltalende blogge jeg møder på min vej rundt i blogland. Jeg ville så gerne kunne ændre designet og lave min egen personlige blog, men jeg må erkende at det er for kompliceret for mig. Lige nu er overvejelserne om jeg skal bruge mere tid på, at sætte mig ind i funktionerne her, skifte til en anden udbyder eller måske søge hjælp af nogen der bare kan det?  Jeg tænker….

Entry filed under: Blog. Tags: .

Lørdag morgen Voksne kan også være alene…

7 kommentarer Add your own

  • 1. Anette  |  10. januar 2009 kl. 11:48

    Kan sagtens forstå dig. Men prøv at skriv hvad det er du vil for der er nok en eller anden der kan hjælpe dig. Det synes jeg folk er søde til. God lørdag.

  • 2. Elin  |  10. januar 2009 kl. 11:59

    Ja de overvejelser kan jeg ihvertfald nikke genkendende til 😉

    Jeg havde et dejligt site på noget der hedder Journalspace, i ca 3 år, og der kunne man ændre design meget nemt og smart, med masser af grunddesigns at vælge imellem, og let adgang til hvordan man personliggjorde sin blog. Journalspace er desværre lukket nu, så jeg sejler også lige stille rundt og er nu endt på blogspot, efter at have prøvet WordPress uden begejstring 😉

    Man skal være en del inde i koder og HTML for at kunne ændre ret meget, men jeg tror Anette har ret, der er mange der gerne vil hjælpe.

    Der er også sites med Free Designs, f.eks:
    http://freeskins.blogspot.com/ og
    http://www.suckmylolly.com/

    God weekend!

  • 3. Grønlandsposten  |  10. januar 2009 kl. 13:50

    Jeg bruger blogspot, men har faktisk overvejet at prøve wordpress. Mest bare for at prøve hvordan det virker, men også lidt fordi jeg nogle gange synes, at blogspot er lidt for meget standard. Man kan godt gøre den mere personlig, men det kræver, at man kender lidt til html.

  • 4. Kari  |  10. januar 2009 kl. 14:13

    Jeg startede med at blogge i midten af 2007 og det var på Blogspot, ligesom Elin.

    Så fik jeg også lyst til at “være mere personlig” i mit layout og skiftede til WordPress, for dem brugte de flotte blogs jo.
    Kunne slet ike finde ud af det og der var ingen jeg lige kunne spørge (jeg er nok typen der ikke kunne li’ at spørge), så i januar 2008, smuttede jeg tilbage til hvor jeg er nu.

    Jeg kan ikke lav en wuaw-blog, men jeg har fundet et sted jeg kan finde ud af 🙂

    Spørg, som Anette skriver og se om du ikke kommer godt videre. Du kan jo altid skifte, hvis det bare ikke fungere.

  • 5. Nille  |  10. januar 2009 kl. 17:39

    Jeg har kun benyttet Blogspot – men det vigtige for mig er vel nok også mere muligheden af at kunne blogge end det æstetiske. Jeg vil hellere kunne skrive let og hurtigt end bruge en masse energi på tekniske ting, der vil få mit hoved til at krølle…

    Men jeg er sikker på, at du vil kunne få masser af hjælp!

    PS! Håber, at du fik dit karbad i går 😉

  • 6. Tina - omme i London  |  11. januar 2009 kl. 15:44

    Jeg har tit haft de samme tanker, men indtil en dag jeg bliver lidt klogere bliver jeg siddende paa blogger!

  • 7. frnielsen  |  12. januar 2009 kl. 07:58

    Jeg har fundet ud af det ved at søge på google og på wordpress og så bare prøve mig frem – derudover er der hjælp at hente, hvis du skriver et problem i et indlæg – så er der som regel en som godt gider hjælpe 🙂

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

