Voksne kan også være alene…

10. januar 2009 at 23:23 10 kommentarer


 

Vi har haft en hel lørdag alene manden og jeg. Det var ikke noget der var planlagt, men sådan blev det. Pigerne havde aftaler med venner og veninder. Aftaler der startede tidligt lørdag og første slutter søndag formiddag. Så pludselig var vi voksne alene hjemme. Det sker sjældent her hos os. 

Dagen hjemme blev brugt på hjemlige sysler med indlagte pauser. Der blev læst og snakket, uden indblanding og afbrydelser!

Aftenen startede med et cafebesøg for, at stille den værste sult og derefter har vi tilbragt et par timer i mørket i biografen og set den nye danske film Flugten. Men mere om den senere.

Det har været en rigtig dejlig dag, men hold da op hvor jeg lige nu savner mine piger!

Entry filed under: Weekend. Tags: .

WordPress eller… Det pusler i køkkenet.

10 kommentarer Add your own

  • 1. Madame  |  11. januar 2009 kl. 06:59

    Det lyder som en rigtig dejlig dag, selv om du savner dine piger. Og jeg glæder mig til at høre, hvad du synes om Flugten. Den fik ikke den bedste kritik i Politiken, men en af mine venner var vildt begejstret.

  • 2. olinesunivers  |  11. januar 2009 kl. 07:20

    Madame: Det var en dejlig dag og det er rart, at savne når man ved de kommer tilbage lige om lidt.

  • 3. Losarinas mor  |  11. januar 2009 kl. 08:20

    At savne kan være frydefuldt, hvis man ved at det vil ophøre lige om lidt 🙂

  • 4. olinesunivers  |  11. januar 2009 kl. 08:22

    Losarinas mor: Ja, du har helt ret. Ellers er savnet uudholdeligt. Men jeg ved at om få timer er alle pigerne hjemme igen og forhåbentlig fuld af gode oplevelser.

  • 5. Kari  |  11. januar 2009 kl. 09:28

    Wow hvilken lørdag!! Sådan en vil jeg også gerne prøve.
    Der går vist lidt endnu.

    Jeg tror man har brug for sådan en dag, en gang imellem.
    Og I lyder til at have haft en rigtig dejlig dag 🙂

  • 6. olinesunivers  |  11. januar 2009 kl. 09:40

    Kari:
    Det kan klart anbefales. Vores “opstod” spontant, men jeg tror da jeg snart vil planlægge at den kan gentages.

  • 7. Marianne  |  11. januar 2009 kl. 12:32

    Det er da skønt sådanne stunder og det minder jer om hvor livet en dag bliver 🙂

  • 8. olinesunivers  |  11. januar 2009 kl. 12:59

    Marianne:
    Ja og jeg tror det er godt vi ind imellem øver o:)

  • 9. Gitte J  |  11. januar 2009 kl. 15:22

    Det er rart at være ene, men det er godt når de er hjemme igen – de børn…..

  • 10. olinesunivers  |  11. januar 2009 kl. 15:24

    Gitte J.
    Ja, begge dele er godt. Det er ikke ofte vi er helt uden børn. Men de bliver jo ældre…

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

