Weekend

9. januar 2009 at 05:33 7 kommentarer


Det er tidligt fredag morgen og weekenden er i sigte. Der er kun en kort arbejdsdag mellem nu og weekend. Det har været en dejlig uge oven på en dejlig ferie, så mon ikke der venter en dejlig weekend også?

Hvilke planer har du for din weekend? 

dsc03769

Entry filed under: Weekend. Tags: .

Forandring fra hul til hule Lørdag morgen

7 kommentarer Add your own

  • 1. Kari  |  9. januar 2009 kl. 05:44

    Jeg har en helt almindelig arbejdsdag foran mig. Derefter bliver der nok en del timer på sofaen med Yngste. Vi er ikke helt på dupperne.
    Men ellers de sædvanelige pligter. Men ingen faste punkter.
    Har du noget spændende for?

    God arbejdsdag 🙂

  • 2. Losarinas mor  |  9. januar 2009 kl. 06:24

    Ingen faste planer 🙂

    Med al den dejlighed du føler, må weekenden da også blive dejlig 🙂

  • 3. Anne  |  9. januar 2009 kl. 06:35

    Ingen planer…og det er så dejligt, for vi har haft mange arrangementer den seneste tid…og ikke fordi vi ikke gerne vil ud, men en hel weekend uden noget fast ..uha det er dejligt …rigtig god weekend til dig Oline…hvordan har dine øjne det?

  • 4. frnielsen  |  9. januar 2009 kl. 07:15

    Den allervigtigste plan er, at jeg skal sove længe – det trænger jeg altid frygteligt til, når vi når fredag 🙂
    Ellers bare stille og roligt og måske en tur ud i det blå – hvis der bliver noget blåt.
    Kan du nyde din weekend 🙂

  • 5. Pernille  |  9. januar 2009 kl. 07:31

    Min kæreste har inviteret mig med nogle venner i sommerhus. Jeg troede egentlig han skulle afsted alene, mens jeg blev hjemme med ungerne. Men pludselig har yngstebarnet planlagt weekend hos mormor og den ældste kunne ikke få mig ud af døren hurtigt nok.
    såh… jeg skal på weekend 🙂

    Hav en dejlig weekend!

  • 6. Madame  |  9. januar 2009 kl. 08:05

    Jeg skal have besøg af to dejlige veninder, jeg har kendt fra jeg var 16 år. Vi har fulgt hinanden i tykt og tyndt.

    Rigtig god fredag til dig, Olines 🙂

  • 7. olinesunivers  |  9. januar 2009 kl. 15:23

    Kari: Der er endnu ingen planer i min weekend, dejligt. Jeg håber, at yngste og du finder roen og det får hvilet jer sammen.

    Losarinas mor: En skøn uge = en skøn weekend! (håber jeg:))

    Anne: Det er skønt med en planløs weekend og indimellem er det bare nødvendigt! Der er ikke den store ændring med mit øje, jeg tror stadig betændelsen raser, men div. dråber og injektioner med binyrebarkhormon holder det stabilt. Jeg er faktisk ved, at være noget nervøs for mit syn!

    Frnielsen: Det lyder dejligt med at sove længe og ellers ture i det blå. Måske bliver det til flere flotte fotografier på din blog?

    Pernille: Velkommen til her! Hvor dejligt med en weekend i sommerhus. Jeg var forbi din blog og det lyder som det helt rigtige sted til en afslappende weekend. Sjovt og skræmmende med de “store” unger:)

    Madame: Det lyder til, at du skal tilbringe weekenden i godt selskab. Det er fantastisk, at være sammen med nogen der kender en så godt!

    Rigtig god weekend til jer alle sammen!

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

