Forbedret.

7. januar 2009 at 05:35 8 kommentarer


Jeg var på øjenafdelingen igår eftermiddags til endnu et tjek af min regnbuehindebetændelse. Der var travlhed og lange ventetider, men det er okay. Jeg har en fornemmelse af, at være i de dygtigste hænder derinde og så er det helt okay, at jeg skal sidde og vente lidt. 

Der var fortsat betændelse og det har der nu været mange uger efterhånden, trods div. øjendråber og injektioner i øjet. 

Jeg har en hævelse på min hornhinde og deraf det slørede syn. Hævelsen skal bekæmpes nu, hvis jeg ikke skal få varige skader på mit syn. Så overlægen valgte, at sprøjte binyrebarkhormon ind rundt om øjet, så det kan virke som depotmedicin og forhåbentligt få bugt med betændelsen. Derudover skal der fortsat øjendråber til mange gange dagligt. 

Allerede er til morgen syntes jeg synet er en smule bedre, så jeg krydser fingre og drypper mine øjne.

Entry filed under: Sygdom. Tags: , .

Jeg glæder mig… Lækkermæt.

8 kommentarer Add your own

  • 1. Madame  |  7. januar 2009 kl. 05:53

    Det er noget værre noget, men jeg synes, det lyder som om, der nu er bedring i udsigt for dig! Binyrebarkhormon er jo utroligt effektivt. Jeg håber, det går hurtigt frem nu, så det ikke går ud over dit syn.

  • 2. Losarinas mor  |  7. januar 2009 kl. 06:25

    Uf,ind i øjet 😦
    Håber det får bugt med den betændelse.

  • 3. Fru Rønne  |  7. januar 2009 kl. 06:27

    Jamen kære…. ved jo, hvordan du har det med nåle i nærheden af øjet. Føler med dig og håber det bedste.

  • 4. Anette  |  7. januar 2009 kl. 06:35

    Håber det hjælper dig hurtigt. Jeg tror bestemt også du er i gode hænder.

  • 5. Kari  |  7. januar 2009 kl. 06:46

    Det er da noget fælt noget at få raget til sig!!
    Sprøjter i og omkring øjet, uf, det lyder ubehageligt. Håber det hjælper snarest, så du kan få det godt.

  • 6. Anne  |  7. januar 2009 kl. 07:08

    Oline..det er godt nok ikke sjovt det du her er igennem..rigtig god bedring 🙂

  • 7. Helle K.  |  7. januar 2009 kl. 07:22

    God bedring og held og lykke med drypperiet 🙂

  • 8. olinesunivers  |  7. januar 2009 kl. 17:49

    Madame: Jeg håber og krydser fingre. Jeg har fået binyrebarkhormon i 5 uger nu uden effekt. Den ene gang som injektion i øjet!

    Losarinas mor: Tak, det håber jeg også.

    Fru Rønne: Ja, det er ikke lige min kop the, jeg bliver så frygtelig ydmyg når de nåle skal nærme sig mit øje. Så kan jeg styres:)
    Men bagefter er jeg jo sej igen!

    Anette: Det er jeg også sikker på jeg er. Det er faktisk en god fornemmelse.

    Kari: Ja, jeg er et slemt fjols at blive ved med at rage det skidt til mig.

    Anne: Nej, det kan ikke anbefales til nogen at tage sådan en omgang.

    Helle K: Tak, jeg bliver god til det til sidst.

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

