Spred dine smil

6. januar 2009 at 05:25 8 kommentarer


De fleste smil er startet med et andet smil! 

Rigtig god dag til dig og dem du møder på din vej 🙂

Entry filed under: Tradition. Tags: .

Hjemme igen Jeg glæder mig…

8 kommentarer Add your own

  • 1. Kari  |  6. januar 2009 kl. 05:33

    Stort smil og god dag til dig 🙂

  • 2. Losarinas mor  |  6. januar 2009 kl. 06:34

    🙂 En god begyndelse på en mørk dag 🙂

  • 3. Madame  |  6. januar 2009 kl. 07:08

    Tak Olines, og et stort smil sendes til dig med ønsket om en dejlig dag 🙂

  • 4. frnielsen  |  6. januar 2009 kl. 07:22

    🙂 ha’ en god dag.

  • 5. Nille  |  6. januar 2009 kl. 14:56

    Det er da en dejlig filosofi – og så sandt 😉

    Håber, at du fik nogle smil retur i dag!

  • 6. Fru Rønne  |  6. januar 2009 kl. 16:28

    Nemt, nemt at smile til dig!!
    Kærligst
    Anne

  • 7. Anette  |  6. januar 2009 kl. 17:07

    Et smil smitter – der skal så lidt til nogle gange. Håber du har haft en dejlig dag.

  • 8. olinesunivers  |  6. januar 2009 kl. 18:58

    Tak skal i alle have! Det virker:) Jeg har idag spred smil på min vej og jeg har modtaget mange smil tilbage. Nogle undrende, nogle forsigtige, men de har været der og det har varmet mit hjerte, at se smil sprede sig. Måske gør jeg det også imorgen:)

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

