Jeg glæder mig…

6. januar 2009 at 21:00 11 kommentarer


til på fredag! Da har manden min nemlig lovet mig, at mit badeværelse er færdig og jeg har fået badekar. Lige nu står det indpakket ude i carporten, men på fredag er det flyttet ind og monteret i mit nye badeværelse. 

Jeg er fra et hjem med badekar! Men i hele mit voksenliv har jeg altid boet i boliger uden badekar. Men på fredag, så kan jeg igen melde mig ind i den gruppe af priviligerede kvinder der har eget badekar. 

dsc03985

Entry filed under: Ombygning. Tags: .

Spred dine smil Forbedret.

11 kommentarer Add your own

  • 1. Simone's Mor  |  6. januar 2009 kl. 21:07

    Hmmm… ja men så må vi håbe han holder det *griner*.. de mænd har det jo lidt med at synes tiden går for hurtigt..
    kh

  • 2. olinesunivers  |  6. januar 2009 kl. 21:15

    Simones Mor:
    Jeg tror han har regnet div. ekstra tid med, da han lovede det færdigt:) Andet ville være risikabelt… det er ikke sikkert weekend humøret ville kunne holde til en udsættelse.

  • 3. Kari  |  6. januar 2009 kl. 22:09

    Uh, jeg har aldrig haft tålmodighed til at ligge i sådan et. Vil så gerne, men når jeg ligger der vil jeg bare op igen.

    Da vi fik lavet badeværelse for to år siden, gjorde vi plads til et, men lige nu står puslebordet der. Og sjovt nok så savner jeg badekarret 😉

  • 4. Sussie  |  6. januar 2009 kl. 23:15

    God tur i karret, når den dag kommer :0) Jeg er kun lidt misundelig. Det skulle være så godt mod hoste…?

  • 5. Grønlandsposten  |  7. januar 2009 kl. 00:29

    Åh, jeg bliver helt misundelig. Har ikke haft et badekar siden jeg flyttede hjemmefra 😦 Håber det er klar til weekenden.

  • 6. olinesunivers  |  7. januar 2009 kl. 05:25

    Kari:
    Jeg håber, at min tålmodighed holder til at ligge i badet. Nu har jeg jo ventet tålmodigt på det i mange år:)

    Sussie:
    Jeg er sikker på det er godt mod hoste og alt muligt andet!

    Grønlandsposten:
    Det er klar, ingen tvivl om det:)

  • 7. Nille  |  7. januar 2009 kl. 09:57

    Jeg har haft badekar i stort set alle de lejligheder, jeg har boet i i mit “voksne” liv – ligesom der var det i barndomshjemmets forældrebadeværelse.

    Pudsigt nok bruger jeg det aldrig mere – det i min nye lejlighed har ikke været afprøvet i de snart 2 år, jeg har boet der. Hver gang siger jeg til mig selv, at NU skal jeg – med stearinlys og hygge osv… men så er det som regel når jeg kommer træt og frysende hjem – og bruseren er hurtigere… men måske i weekenden!

  • 8. jonna  |  7. januar 2009 kl. 13:33

    Det er en af de ting jeg savner har det ikke her hvor jeg bor nu. Så på besøg låner jeg badekar hvis det er mulig, elsker at slappe af der i gerne med lys et glas og en god bog. Så tillykke det tror jeg du bliver glad for.

  • 9. olinesunivers  |  7. januar 2009 kl. 16:09

    Nille: Det er da lige præcist i sådanne situationer jeg vil bruge mit badekar, når jeg er træt og kold! Vær
    Vær god ved dig selv, tænd levende lys og lav et dampende lækkert bad!

    Jonna: Nemlig, jeg glæder mig….

  • 10. Gitte J  |  7. januar 2009 kl. 21:31

    Velkommen i klubben må jeg nok sige 🙂

  • 11. olinesunivers  |  7. januar 2009 kl. 21:42

    Gitte J: Tak, bruger du dit?

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

