Hjemme igen

5. januar 2009 at 15:05 6 kommentarer


efter 1 arbejdsdag i 2009. Det har på alle måder været en dejlig dag. Jeg er endnu engang blevet bekræftet i, at jeg er rigtig glad for mit arbejde. Det er en dejlig fornemmelse. 

Virkeligheden er som du oplever den! 

Lige nu er min virkelighed her rundt om køkkenbordet med friskbrygget the, levende lys og min kære familie. 

dsc03986

Entry filed under: Arbejde. Tags: , , .

Det er koldt derude… Spred dine smil

6 kommentarer Add your own

  • 1. Gitte  |  5. januar 2009 kl. 18:29

    Det er godt når man er glad for sit arbejde – så er det heller ikke træls at komme afsted.
    Jeg har det lige så 🙂

  • 2. Helle K.  |  5. januar 2009 kl. 19:06

    Det lyder som en dejlig dag – fra morgen til aften 🙂

  • 3. Sussie  |  5. januar 2009 kl. 21:14

    Det lyder skønt. Bare jeg kunne sige det samme om mit arbejde…! Hm. Måske er jeg bare påvirket af, at mit ondt i halsen er ved at udvikle sig til en gedigen forkølelse… Måske skulle jeg bare blive hjemme fra arbejde i morgen. Så ser alting nok meget lysere ud på onsdag 😉 Tak for lysene i det tætte januarmørke.

  • 4. Grønlandsposten  |  5. januar 2009 kl. 22:37

    Din virkelighed lyder nu heller ikke så værst 😉

  • 5. olinesunivers  |  6. januar 2009 kl. 05:30

    Gitte: nej, det er dejligt at være glad for at tage afsted. Livet er for kort til et dårligt arbejde:) (jeg har prøvet det)

    Helle: den var rigtig god

    Sussie: Øv, at du stadig døjer med sygdom. Måske skulle du blive hjemme og være god ved dig selv?

    Grønlandsposten: nej, idag er den ganske udemærket.

  • 6. Madame  |  6. januar 2009 kl. 07:10

    Det er dejligt at høre, at du er glad for dit arbejde! Lysene på dit køkkenbord ser bare så hygelige ud 🙂

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

