Snart…

4. januar 2009 at 15:15 7 kommentarer


Er der en her i familien der igen kan sove dagen lang i fred og ro og uden mennesker i alle aldre til, at forstyrre luren. 

Jeg tror hun glæder sig til igen at kunne indtage husets bedste stol, sofaen eller en seng og sove der så længe hun har lyst. 

dsc03960

Entry filed under: Husdyr. Tags: .

Snart skal jeg igang igen… Det er koldt derude…

7 kommentarer Add your own

  • 1. Anette  |  4. januar 2009 kl. 16:07

    Sikke en smuk kat – sikke nogle øjne hun har 😉
    Godt det er hverdag i morgen så katten kan få “sin” stol 😛

  • 2. olinesunivers  |  4. januar 2009 kl. 16:18

    Anette:
    Tak. Hun kan kigge på en og se ud som om man har væltet hele hendes verden:)
    Jeg tror hun trænger til ro.

  • 3. johanne  |  4. januar 2009 kl. 17:07

    Enig – hun er meget smuk. Både mennesker og dyr trænger til ro og hverdag nu.

  • 4. olinesunivers  |  4. januar 2009 kl. 17:41

    Johanne:
    Ja, det bliver rart når hverdagens rutiner igen er gældende.

  • 5. Marianne  |  4. januar 2009 kl. 20:31

    Jeg tror vi er mange der glæder os til hverdagen 🙂

  • 6. Berliner  |  5. januar 2009 kl. 18:46

    Sikke en fantastisk smuk kat! Den ville jeg gerne lige røre ved 😉
    Helt sikkert skal både dyr og mennesker bruge lidt tid på at finde ind i en rytme efter den skønne lange ferie, men jeg tror at vores katte sagtens kunne undvære det at “deres mennesker” skal på arbejde. Vores hankat flippede i hvert fald helt ud i aftes, da døren til soveværelset var blevet lukket…han skreg som en vild, raserede avisen som de våde støvler stod på og ryddede de fleste sko ud af reolen! 😉
    Jeg kunne sagtens forstå ham – ville heller ikke ha haft noget imod længere ferie…men pyt – nu er det som det er.

  • 7. olinesunivers  |  5. januar 2009 kl. 19:35

    Berliner:
    Tak, ja hun er smuk og hun ved det:)
    Sikken en reaktion jeres kat havde på feriens afslutning… De er utrolige de dyr!

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

