Snart skal jeg igang igen…

4. januar 2009 at 08:51 9 kommentarer


Kalenderen taler for sig selv, det har i den grad været ferie og der har intet fast været på programmet. Lige en ferie efter mit hoved. Idag er sidste feriedag og imorgen skal vi alle igang igen. Efter sådan en dejlig ferie er det nu ikke noget problem, jeg er ladet op og klar! 

dsc03964

Entry filed under: Weekend. Tags: , .

Gråvejr Snart…

9 kommentarer Add your own

  • 1. Anette  |  4. januar 2009 kl. 09:04

    Ferie er bestemt tiltrængt indimellem men hverdagen er nu også god 🙂 God arbejdslyst i morgen

  • 2. olinesunivers  |  4. januar 2009 kl. 09:27

    Anette:
    Tak. Der er skønt med ferie, især når man så også opdager at ens hverdag er dejlig.

  • 3. Losarinas mor  |  4. januar 2009 kl. 09:38

    Hvor dejligt at du føler dig udhvilet og parat til hverdagen 🙂 Husk at nyd den sidste ferie dag !

  • 4. Madame  |  4. januar 2009 kl. 09:45

    Det lyder rigtig dejligt, at du har haft en lang ferie og føler dig ladet op til hverdagen igen.
    Ha’ en god søndag 🙂

  • 5. olinesunivers  |  4. januar 2009 kl. 09:49

    Losarinas mor:
    Det kan du også tro jeg gør. Lige nu står den på kaffe, ture i blogland, 2 morgenaviser alt tilsat morgenkåbe og morgenhår!
    Dejlig langsom søndag.

    Madame:
    Den har været præcis så lang, at jeg nu glæder mig til at komme på arbejde imorgen.

  • 6. Kari  |  4. januar 2009 kl. 10:21

    God arbejdslyst i morgen. det er dejligt at læse at du glæder dig til hverdagen igen. Den er nu heller ikke til at komme uden om 🙂

  • 7. olinesunivers  |  4. januar 2009 kl. 10:30

    Kari:
    Nej, der skal noget af en overspringshandling til hvis det skulle lykkedes:)

  • 8. Sussie  |  4. januar 2009 kl. 10:47

    Det lyder, som om din ferie har tjent sit formål. Sådan skal det være. Jeg har det lidt på samme måde – har virkelig nydt at lave ingenting. Men jeg ved nu ikke helt, om jeg føler mig klar til i morgen… Hvis jeg mærker rigtigt efter, kunne jeg vist godt bruge et par dage mere. Bare et par dage, helt alene 😉 Men god arbejdslyst i morgen (min indfinder sig vel også, der er jo ikke rigtigt nogen vej uden om).

  • 9. olinesunivers  |  4. januar 2009 kl. 10:57

    Sussie:
    Jeg har stor nyde denne ferie og for første gang i flere år glæder jeg mig til, at komme igang på arbejde efter en ferie.
    Jeg håber du finder energien for der er vel ingen vej udenom?

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

