Gråvejr

3. januar 2009 at 13:21 8 kommentarer


Morgenen her startede med frost og spæde solstrejf i haven. Det så ud som om det ville blive en flot vinterdag. Men jeg tog fejl, da resten af familien havde fået øjne og var klar til, at indtage dagen var vejret skiftet til et rigtig kedelig gråvejr. 

Tunge skyer der indimellem giver et par dråber hænger over min plet i verden. Vejret er kun til indendørs sysler. Hvordan er vejret hos dig?

Entry filed under: Vejret. Tags: .

Kogebøger og justering af kosten Snart skal jeg igang igen…

8 kommentarer Add your own

  • 1. Kari  |  3. januar 2009 kl. 13:42

    Her, i mit område af Nordsjælland, har vi både set sne/haglagtigt hvidt og regn. Det sidste har hængt på himlen de sidste par timer.

  • 2. Losarinas mor  |  3. januar 2009 kl. 13:51

    Ganske simpelt rædsomt; blæst, regn og gråt i gråt med gråt på! Det er IKKE udevejr.

  • 3. olinesunivers  |  3. januar 2009 kl. 13:54

    Kari: Det er et trist vintervejr vi holder os!

    Losarinas mor: Du har så meget ret. Sådan et vejr lokker ingen ud.

  • 4. Anette  |  3. januar 2009 kl. 14:00

    En anelse hvid dryssede ned i morges. Men ellers er det en kold gråvejrsdag. Men hunden skal ud og med en syg mand er det mig der må trække i vintertøjet 😛

  • 5. Grønlandsposten  |  3. januar 2009 kl. 15:01

    Det gode vejr må være rykket nordvest på! Her skinner solen fint gennem de tynde skyer og temperaturen er oppe på +8 grader, men blæsten afholder mig nu alligevel fra alt for meget udendørs aktivitet. Til gengæld glæder jeg mig over, at dagen allerede er tiltaget mærkbart 🙂

  • 6. Bambi72  |  3. januar 2009 kl. 15:48

    Her har været flot solskinsvejr det meste af dagen, faktisk lige indtil solen gik ned… Men så kom skyerne og blæste så også

  • 7. olinesunivers  |  3. januar 2009 kl. 17:06

    Grønlanddsposten: Ja jeg har også lagt mærke til, at dagene er blevet længere. Det er så dejligt.

    Bambi72: Hvor må det være dejligt at have haft en hel dag med sol.

  • 8. Madame  |  4. januar 2009 kl. 08:09

    Det var helt gråt hos os i Nordsjælland, nærmest som om solen ikke var stået op. Og det ser ud til at fortsætte i dag …

    Ha’ en dejlig søndag, Oline 🙂

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

