Udsalg

2. januar 2009 at 15:41 6 kommentarer


Mellemste og jeg har været på udsalg idag. Vi har været i samtlige butikker i Grenå der sælger støvler. Nu er vi vendt hjem tomhændede. For nej, der var ikke et par der passede prinsessens sarte fødder. Så vi må afsted igen en anden dag. 

Er det hende der er krævende eller er det måske bare den forkerte årstid, at købe støvler på? Jeg gætter på en blanding af de to.

Entry filed under: Hverdagen. Tags: , .

Sne X-faktor

6 kommentarer Add your own

  • 1. Anette  |  2. januar 2009 kl. 15:50

    Tjae – de støvler jeg ønskede mig i julegave var forlængst udsolgt. Nej ved ikke om hun er “sart” men tror at mange af modellerne er udsolgt for længst. Er det er bestemt mærke hun går efter?

  • 2. Kari  |  2. januar 2009 kl. 16:07

    De modeller, vi gerne vil have, er jo udsolgt langt før udsalg eller også er de ikke sat nok ned til at vi vil give det for den, som de forlanger.

    Men ja med den alder din mellemste har eksisterer ordet “kompromis” ikke 🙂 Det er enten eller.

  • 3. olinesunivers  |  2. januar 2009 kl. 16:54

    Anette:
    Ja, der var en hel bestemt støvle og den var ikke på udsalg. Men den passede hende heller ikke.

    Kari:
    Egentligt tror jeg helst hun ville gå i Convers All Star hele året. Men der siger moderen stop! Skiferie kræver støvler med foer:)

  • 4. Madame  |  2. januar 2009 kl. 18:06

    Åh det var synd, for det kan jo være ret opslidende at gå i mange butikker.
    Da min søn var 10-15 år, gik han netop helst i Converse All Star hele året, og det var en kamp at få ham til at gå i vinterstøvler 🙂

  • 5. olinesunivers  |  2. januar 2009 kl. 18:13

    Sådan er det også her. Alle 3 piger vil helst gå ders Converse eller i Reebok støvlerne. Men moderen mener der skal mere varmt fodtøj til engang imellem!

  • 6. Catarina  |  2. januar 2009 kl. 19:32

    Her går sønnike slet ikke i støvler – synes ikke at det er noget drenge går. Var så heldig at finde et par sko som han gad have på her til vinter, som har skind på.

    http://static.zoovy.com/img/hidemand/-/200806/p6180002

    Nu håber jeg så ikke at han komme ud for 1 m sne. 😀

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

