Den første dag…

1. januar 2009 at 10:50 7 kommentarer


i år 2009 og i resten af mit liv. Som ofte før når det gamle år skifter og et nyt står klar til brug går mine tanker omkring den måde jeg lever mit liv på. Der gøres status og der skal ryddes op i gamle mål og nye mål føjes til drømmen om det bedste liv for mig og mine. 

I år er ingen undtagelse. Jeg kan mærke eftertænksomheden og kreativiteten. Det er helt okay, jeg kan lide det sådan. Jeg tager mig den tid det tager. Jeg ved processen gør mig godt!

Dagen idag er stille, vi bevæger os rundt med morgenhår og der er intet krævende på programmet. En tur i skoven med hunden ville være en god ide´- hvis vi når det:) 

Åh jo, kl. 14 skal vi selvfølgelig se skihop! Det er jo 1. nytårsdag…

Entry filed under: Tradition. Tags: , .

Årets sidste dag Der er smukt derude…

7 kommentarer Add your own

  • 1. Madame  |  1. januar 2009 kl. 11:09

    Ja, nytårsdag giver anledning til at gøre status og være eftertænksom. Jeg håber, du når ud i det dejlige solskin, hvis du har lige så fint vejr, som det er her. Køerne er ude på marken, og jeg har lige sagt goddag til dem.
    Ha’ en dejlig nytårsdag :o)

  • 2. Anette  |  1. januar 2009 kl. 11:26

    Skihop skal jeg også se – helt sikkert. Det er godt at gøre lidt status en gang om året. Det tror jeg er sundt. Rigtig god nytårsdag. Selvom det er koldt ude er det et smukt vejr. Jeres hund vil garanteret nyde en skovtur – det gjorde vores 😉

  • 3. olinesunivers  |  1. januar 2009 kl. 11:48

    Madame: Solen er ikke helt stabil her på egnen, men ud det skal vi.
    Anette: Hunden står klar og vi er på vej, så vi kan nå hjem og se skihop:)

  • 4. Gitte  |  1. januar 2009 kl. 17:17

    Vi bruger også dagen til bare at gå rundt og se nogenlunde morgenfriske ud, men det bliver nok ikke i dag vi bliver helt friske. Skoven nåede vi ikke, men sofaen har været brugt flittigt.

  • 5. olinesunivers  |  1. januar 2009 kl. 17:32

    Vi nåede stranden OG sofaen!

  • 6. johanne  |  1. januar 2009 kl. 21:11

    Jeg nåede også turen OG sofaen! Jeg nåede også at rydde op i gamle mål og føje nye til. Det er ikke så tosset endda med nytår. Måske er det til for at få menneskene til at tænke over, hvad de gør med deres liv, og hvor de vil hen med det.

  • 7. olinesunivers  |  1. januar 2009 kl. 21:16

    Du har ret Johanne, det er fint engang imellem at stoppe op og sætte livet lidt i perspektiv. Jeg har et par småjusteringer i 2009, men sådan skal det vel være for at det giver udvikling?

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

