Tulipaner

30. december 2008 at 08:40 9 kommentarer


Julepynten er pakket væk og har efterladt en tomhed rundt i huset. Lysten til, at købe nyt kommer til mig hvert år når det hele er pakket væk. Men jeg begrænser mig. Friske blomster er der dog indkøbt og de lyser smukt op rundt i huset. Jeg elsker tulipaner og hvis jeg havde råd ville jeg fylde hver eneste vase i huset med disse smukke blomster. Det er dyre blomster på denne årstid, så jeg må nøjes med en enkelt buket af gangen. Men smukke, det er de. 

dsc03781

Entry filed under: Årstiderne. Tags: , , , .

En ide til en værtindegave… Årets sidste…

9 kommentarer Add your own

  • 1. Anne  |  30. december 2008 kl. 11:20

    Ja, de er dyre, men så dejlige at få ind i stuen … 🙂

  • 2. olinesunivers  |  30. december 2008 kl. 12:08

    Ja, de kan gøre enhver stue hyggelig. Men 35 kr. for 7 stk. Uha….

  • 3. Bente  |  30. december 2008 kl. 12:46

    Dyrt men dejligt – som min mor ville sige 😉 . Men hvor er de kønne! Jeg synes også, tulipaner er skønne forårsbebudere … og et dejligt alternativ til julepynten 🙂 .

  • 4. Jane  |  30. december 2008 kl. 12:49

    Jeg elsker tulipaner. Når først julen er pakket væk her i huset, så skal der altså tulipaner i vaserne. Så er der forår i luften.

  • 5. Anette  |  30. december 2008 kl. 14:24

    Min mand så lige hvad de kostede der hvor han handlede. 50 kroner !!! Hm – jeg tror lige jeg venter med at købe nogle men de er nu så smukke!
    Hvilket program har du brugt til at lave den flotte effekt på billedet? Det ser rigtig godt ud!

  • 6. Sussie  |  30. december 2008 kl. 15:39

    Ja, de er rigtigt fine. Og fås i sådan nogle smukke farver. Lige til at blive glad af. Jeg kender godt fornemmelsen af, at det hele pludselig ser lidt bart ud, når man har fået ryddet julepynten væk. Ikke at jeg har ret meget, men lidt røde nissemænd og -koner plus et par engle hist og pist, de fylder da lidt.

  • 7. olinesunivers  |  30. december 2008 kl. 16:32

    Bente: Ja, dyrt men dejligt og det er jo kun den ene gang (om ugen) jeg køber dem:)De er en fin erstatning for julepynten.

    Jane: De er skønne og varsler forårets kommen!

    Anette: Din mand er fornuftig, sådan ville min sikkert også tænke. Men det er her der skal bruges lidt kvindelist:) Billederne er lavet på Mac i programmet iphoto. Jeg er også selv ret vild med resultatet!

    Sussie: Her bliver så tomt efter nisserne igen er kravlet på loftet:) tulipanerne er nu fine erstatninger.

  • 8. Marianne  |  30. december 2008 kl. 17:49

    Jeg har set at tulipanerne sælges overalt i byen og jeg elsker faktisk dem frem for roser i buketform – for de har en skøn friskhed over sig og du har valgt nogen i skønne farver. Du og dine ønskes et glædeligt og lykkebringende nytår her fra ønskeøen 🙂

  • 9. olinesunivers  |  30. december 2008 kl. 20:17

    Marianne: Ja de er skønne forårsbebudere. Den lilla farve var bare skøn – det er tidens farve her hos mig:)
    Også et godt og lykkebringende nytår tll dig og dine.

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

