Der leges med nyt program

28. december 2008 at 19:00 7 kommentarer


dsc03749Jeg leger og eksperimentere med min nye Mac. Programmet iPhoto prøves og indtil videre syntes jeg det går meget godt. 

Billedet er af min skønne Kromfohrländer Alfrida på tur ved stranden 2. juledag. En smuk dag med rimfrost og høj sol. Hun er smuk!

Entry filed under: MacBook. Tags: , , .

Han gad godt Nødvendighed

7 kommentarer Add your own

  • 1. Anette  |  28. december 2008 kl. 19:19

    Tillykke med den nye mac. Sikke en sød hund – ja hun er flot!!

  • 2. olinesunivers  |  28. december 2008 kl. 19:59

    Anette: Tak. Ja, hun er en smuk hund, både udvendig og indvendig. Hun er en rigtig dejlig hund, der passer perfekt til vores familie.

  • 3. Catarina  |  29. december 2008 kl. 05:54

    Stort tillykke med Mac og det ser ud til du har styr på den. 🙂 det er en meget skøn hund du har.

  • 4. Madame  |  29. december 2008 kl. 06:25

    Sikke et dejligt billede af Alfrida! Og en meget flot udtoning du har lavet.
    Godt at høre at det går fint med Mac’en :o)

  • 5. olinesunivers  |  29. december 2008 kl. 07:45

    Caterina: Tak. Alfrida er en lækker hund der forstår, at posere foran et kamera. Når jeg finder kameraet frem kommer hun hen foran mig og sætter sig:)
    Jeg tror det er rimeligt nemt, at vende sig til en Mac.

    Madame:Motivet er jo fantastisk, så det gør billedet lettere at tage.
    Indtil videre er jeg ret vild med Mac´en.

  • 6. Sussie  |  29. december 2008 kl. 19:44

    Hmmm… ny Mac. Det har jeg selv prøvet for nylig. Og jeg er lige som dig (?) nybegynder. Det er slet ikke så nemt, som man skulle tro / som jeg havde håbet. Jeg savner fx homeknappen… Men bortset fra det, så er jeg stadig fortrøstningsfuld. Jeg har også leget lidt med iPhoto, det er nemt og sjovt. Har desuden købt Aperture, som er betydeligt mere avanceret – og krævende.

  • 7. olinesunivers  |  29. december 2008 kl. 20:37

    Sussie: Jeg er total novice udi Mac, men indtil videre er jeg ret begejstret. Hvad er Aperture?

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

