Jeg har bestilt

27. december 2008 at 11:20 8 kommentarer


overview-hero20081014

Sådan en skønhed og om alt går vel kan den hentes på tirsdag. Behøver jeg fortælle, at jeg glæder mig!

Entry filed under: Maskinpark. Tags: , .

Oppe før solen Bare et par timer…

8 kommentarer Add your own

  • 1. Anette  |  27. december 2008 kl. 11:41

    Den ser godt nok lækker ud. Det er altid spændende at få ny computer 😛

  • 2. Olines  |  27. december 2008 kl. 12:01

    Anette: Ja og denne her har været længe ventet.

  • 3. Madame  |  27. december 2008 kl. 12:33

    Wauw, Oline, tillykke – det ser ud til at være en pc, ikke en Mac?

  • 4. olinesunivers  |  27. december 2008 kl. 12:36

    Madame: Det er en Mac. Uha, da hvor jeg glæder mig.

  • 5. Madame  |  27. december 2008 kl. 12:40

    Øij, hvor spændende!

  • 6. Catarina  |  27. december 2008 kl. 13:40

    Wauw stort tillykke med – jeg gad også godt en mac, men jeg gider ikke skifte ale mine programmer ud. Det er lidt af en for stor udskrivning, CS4 og sådan.

    Dlæder mig til at læse om dit nye vidunder og se flere billeder. 🙂

  • 7. Olines  |  27. december 2008 kl. 15:57

    Catarina: Jeg er også lidt spænd på hvordan det er med sådan en, men jeg håber at fordelene er større en ulemperne. Ellers må jeg glæde mig over designet:)

  • 8. Gitte J  |  28. december 2008 kl. 14:36

    Det bliver spændende. Vi har også talt om at skulle have en ny, men det bliver en stationær. God fornøjelse når du får den.

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

