1. juledag

25. december 2008 at 09:36 4 kommentarer


Her hos os er 1. juledag i år en stille dag. Manden er taget afsted på døgnvagt, så ham ser vi først imorgen med frisk morgenbrød:)

Vi har ingen planer udover, at dagen skal nydes i morgenkåbe og med morgenhår så længe vi kan holde til det. Det er en del legetøj og spil der skal prøves idag. Der er nye film der skal ses og til Wii har vi også fået et par nye spil.

Ligenu starter dagen langsomt, der er tændt op i brændeovnen, friskbrygget kaffe i koppen og 3 tøser under dynerne hos ældste. De hygger og starter langsomt idag. Det er helt okay, vi har hele dagen til rådighed.

Entry filed under: Tradition. Tags: , , , , , .

Glædelig jul Den sidste energi

4 kommentarer Add your own

  • 1. Madame  |  25. december 2008 kl. 11:37

    Det lyder bare så hyggeligt, Oline! Her hos os er der også først planer i aften, hvor vi får gæster. Indtil da er det herligt med en lang dag helt uden pligter.

    Ha’ en god 1. juledag 🙂

  • 2. Elin  |  25. december 2008 kl. 16:09

    Lyder rigtig hyggeligt! Her går det også stille og roligt.

    Ild i brændeovnen.
    Oprydning og nyde gaverne.
    Nippe chokolade. Spise rester.

    Og hvilke rester!!! Uhmmmmm!
    TV og tidligt i seng tror jeg nok . . .

    I morgen går det løs igen med Julefrokoster!!!

  • 3. olinesunivers  |  25. december 2008 kl. 17:11

    Madame: Tak, dagen har været præcis så doven som jeg forventede. God aften til jer.

    Elin: Det kunne være vores dag du der beskrev. Jeg er dog i tvivl om jeg kan sove i aften, det er blevet til en enkelt “morfar” på sofaen i løbet af eftermiddagen:)

  • 4. ullas  |  26. december 2008 kl. 09:48

    Ih hvor lyder det hyggeligt med brændeovn og det hele. 🙂

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

