Glædelig jul

24. december 2008 at 09:10 3 kommentarer


glaedelig-jul-1_01

Entry filed under: Tradition. Tags: , , .

En stille stund 1. juledag

3 kommentarer Add your own

  • 1. Rimkogeren  |  24. december 2008 kl. 14:04

    Tak i lige måde!
    ”Husk nu
    at vise måde
    med det tørre
    og det våde!”
    lyder moralistens strenge juleord.
    Jeg siger: ”Det er sgu’ julemord,
    på juleglædens julefrokostbord.”

  • 2. frnielsen  |  24. december 2008 kl. 14:30

    Tak og glædelig jul til dig og dine 🙂

  • 3. Madame  |  25. december 2008 kl. 07:44

    Kære Oline, tak og i lige måde til dig og din familie.

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

