Pretty woman

23. december 2008 at 20:38 5 kommentarer


mv5bmtq5mdgwmtm5ov5bml5banbnxkftztcwmdmwntcxmg__v1__cr00580580_ss90_

Nu bliver det ikke meget bedre, jeg vil nyde et gensyn ( for 117 gang) med denne skønne film.

Entry filed under: Tradition. Tags: .

Lillejuleaften En stille stund

5 kommentarer Add your own

  • 1. frnielsen  |  23. december 2008 kl. 21:54

    Hyg dig med den – det er en rigtig sød film 🙂

  • 2. olinesunivers  |  23. december 2008 kl. 22:47

    Åh ja, den er præcis så god som den plejer. Jeg elsker den film…

  • 3. Grønlandsposten  |  23. december 2008 kl. 22:57

    Den var fantastisk – for 117. gang 🙂 Håber du nød den.

  • 4. Anette  |  24. december 2008 kl. 08:17

    Det er en sød film – vi så en gammel far til 4 film men har Pretty woman på DVD – måske skal den snart ses igen 😉

  • 5. olinesunivers  |  24. december 2008 kl. 09:06

    Grønlandsposten; den var som alt god
    Anette: Jeg har den både på VHS og DVD i tilfælde af….

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

