Dobbeltsyn

20. december 2008 at 13:14 6 kommentarer


Jeg har stadig dobbeltsyn på venstre øje, som følge af regnbuehindebetændelse. Selv om jeg forsøger, at lade som om det ikke påvirker mig, så må jeg indimellem kapitulere og finde sofaen. Det er så anstrengende, at se alt dobbelt. Jeg bliver træt, både fysisk og psykisk og lige nu er der dømt pause i sofaen. Jeg trækker mig tilbage og restituerer for en kort bemærkning.

Entry filed under: Sygdom. Tags: , , , .

Julehyggekomsammen… 4. søndag i advent

6 kommentarer Add your own

  • 1. Madame  |  20. december 2008 kl. 13:27

    Åh sikke noget, Olines! Jeg håber, at et hvil i sofaen vil gøre dig godt 🙂

  • 2. Anne, Mandagspigen  |  20. december 2008 kl. 13:56

    dobbeltsyn er bare så ubehageligt og i den grad anstrengende…kan du ikke sætte en klap for det ene øje, eller blænde brilleglasset hvis du har briller ?

  • 3. olinesunivers  |  20. december 2008 kl. 15:56

    Madame: Det har hjulpet lidt på humøret!

    Anne, Mandagspigen: Jeg har forsøgt, men syntes så det er umuligt at bevæge mig rundt.

  • 4. Catarina  |  21. december 2008 kl. 07:40

    Øv for den da – det er træls at du skal trækkes med det. Jeg ønsker dig rigtig god bedring.

  • 5. Losarinas mor  |  21. december 2008 kl. 08:01

    Jeg synes altså det er synd for dig !
    God bedring.

  • 6. olinesunivers  |  21. december 2008 kl. 08:20

    Tak skal i have. Jeg havde vist en smule ondt af mig selv:)

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

