Jeg skal lige…

19. december 2008 at 18:58 2 kommentarer


Jeg er så dårlig til, at gå på ferie. Da jeg for nogle år siden var ansat i en privat virksomhed troede jeg det var derfor jeg altid lige skulle… Men nu er jeg offentligt ansat og jeg har stadig svært ved, at sige nok er nok og nu har jeg fri. Jeg havde egentligt planlagt, at jeg ville starte min juleferie idag, men jeg er ikke så færdig, at jeg kan lade arbejdet være arbejde og holde ferie frem til 5 januar. Jeg har lidt arbejde tilbage som jeg regner med, at få fra hånden mandag formiddag.

I flere år var mit ordsprog; Hvis bedre er muligt er godt ikke godt nok! Sådan er det ikke mere, men jeg er stadig en smule perfektionistisk i forhold til mit arbejde. Men jeg arbejder på, at acceptere at tingen ikke altid kan gøre færdige og ikke altid laves 100%.

Mit nye ordsprog er lige nu: Ting tager tid og kræver mental drøvtyggeri.

Entry filed under: Arbejde. Tags: , , , .

Juleferie Julehyggekomsammen…

2 kommentarer Add your own

  • 1. Losarinas mor  |  20. december 2008 kl. 07:41

    Hmm. Så god ferie, når du engang giver dig selv lov 🙂

  • 2. Madame  |  20. december 2008 kl. 07:46

    Jeg tror, at vi kvinder er lidt for gode til at være perfektionister og skal lære at passe på os selv, skal lære at der kan ske fejl. Jeg skal på job mandag og tirsdag, men du får da en skøn, lang juleferie.
    Rigtig god lørdag til dig, Olines 🙂

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

