Jeg har modtaget en pris…

17. december 2008 at 21:44 6 kommentarer


171208bildDenne bloggen investerer i og tror på NÆRHET- nærhet i rom, tid og forholderne er usedvanlig sjarmerende og søte,og formålet er å finne og å være venner.

De er ikke opptatt av utmerkelser og selvhevdelse.Vårt håp er at når båndene på disse utmerkelser er kuttet,vil enda flere vennskap ha forplantet seg.Vær vennlig å gi litt ekstra oppmerksomhet til disse!”

Tusind tak Anne Mandagspigen jeg er meget glad for prisen! Jeg skal sende den videre til otte andre… det er svært, men den sendes hermed videre til Annette, Anne, Catarinas, Deborah, Madame, Simones Mor, Losarinas Mor og  Fru Nielsen.

Entry filed under: Blog. Tags: .

Jeg skal være…. Færdig som…

6 kommentarer Add your own

  • 1. annestange  |  18. december 2008 kl. 06:48

    Tak for prisen, det var sødt af dig at tænke på mig 🙂

  • 2. Madame  |  18. december 2008 kl. 06:51

    Kære Olines, prisen er havnet så velfortjent i din turban!
    Og tusind tak fordi du sender den videre til bl.a. mig :o)

  • 3. Losarinas mor  |  18. december 2008 kl. 07:42

    Jeg mener som Madame; du har virkelig fortjent den pris !
    Jeg takker ydmygst 🙂

  • 4. Marianne  |  18. december 2008 kl. 12:06

    Et stort tillykke med den velfortjente udnævnelse…

  • 5. Simone's Mor  |  18. december 2008 kl. 15:37

    Hej Oline.
    Mange tak for den 🙂 det luner altid med lidt anerkendelse..
    Jeg har ikke været herinde et par dage men jeg kan se at jeres kat er kommet hjem..
    Det er underligt med de katte.. de er deres egne.. Jeg kan godt li at du lader den være kat og lader den ende sine dage hos jer..
    Alt for mange behandler deres dyr som mennesker.. giver dem insulin for sukkersyge, allergi medicin osv..
    Dyrene i naturen dør jo når de får disse sygdomme, så det synes jeg bare er det mest naturlige for dem..
    Selvfølgelig kan vi hjælpe dem på vej.. de skal heller ikke lide vel..
    Mange hilsner herfra
    Christina

  • 6. olinesunivers  |  18. december 2008 kl. 19:27

    Simones mor: Den får lov, at være kat lige så længde vil og så længe den ikke lider. Hvis den begynder, at lide vil vi få den aflivet. Det syntes jeg er en pligt overfor vores husdyr, de skal ikke lide.
    Men lige nu trives hun og har indtaget hele huset.

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

