Den svære beslutning

17. december 2008 at 16:41 6 kommentarer


Jeg har været længe om at bestemme mig og jeg er endnu ikke helt sikker. Men jeg tror min næste bærbare skal være en Macbook fra Apple.
Jeg er stadig lidt i tvivl. Har hørt, at det kan være svært at få den til at fungere med “almindelige” computere og netværk. Men jeg er vild med designet og det der er indeni. Så jeg tror jeg vil kaste mig ud i det!

Har du erfaring med Apple?

Entry filed under: Blog, Maskinpark. Tags: .

Hjemvendt Jeg skal være….

6 kommentarer Add your own

  • 1. Anette  |  17. december 2008 kl. 20:21

    Nix – jeg har absolut ingen erfaring med apple. Men er spændt på at høre om det så er så svært at få til at fungere med øvrige computere og netværk.

  • 2. annestange  |  18. december 2008 kl. 06:47

    Her hos os er der Apple all over, både stationære og bærbare, telefoner og pods, og vi ÆLSKER dem 🙂
    Vi ejer kun 1 pc, og det er den, som pigerne spiller Sims på, og selvom det er en forholdsvos dyr HP model, så har der været så meget bøvl med den, at vi ofte har haft lyst til at sætte ild til den.

    Der vil nok være lidt begyndervanskeligheder, når du går fra det ene system til det andet, men sådan er det jo at lære nyt.

    De bedste Mac-anbefalinger herfra…

  • 3. olinesunivers  |  18. december 2008 kl. 07:24

    Anette: Jeg skal lade mit valg fremgå her .. og den senere oplevede erfaring!
    annestrange: Jeg tror jeg kaster mig ud i det!

  • 4. Losarinas mor  |  18. december 2008 kl. 07:40

    Åh, du er en heldig kvinde 🙂
    Har INGEN erfaring, men elsker bare det smukke design 🙂

  • 5. olinesunivers  |  18. december 2008 kl. 07:49

    Losarinas mor: Enig, jeg er også fuldstændig vild med designet. Den vil klæde mig så godt;-) Men jeg håber da også at det indeni vil gøre mig glad!

  • 6. Madame  |  18. december 2008 kl. 07:50

    Vi har både Mac og pc, og Mac’en har virkelig givet os grå hår i hovedet. Den krævede en ny printer, nye programmer, nye vaner med genvejstaster, ualmindelig dårlig sevice ved fejl og mange andre problemer. Jeg ville altså fraråde det, Olines …

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

