Regnbuehindebetændelse

15. december 2008 at 07:24 4 kommentarer


Jeg troede der var ro på min regnbuehindebetændelse og behandlingen havde effekt. Men nej, lørdag morgen vågnede jeg med voldsomme smerter i øjet. Jeg kontaktede vagtlægen, der heldigvis kendte noget til denne lidelse. Han fik en tid til mig på øjenafdelingen på Århus kommunehospital.

Derinde har jeg været i behandling weekenden over. Lørdag valgt de, at give indsprøjtninger i øjet for at slå betændelsen ned. Det er meget følsomt, at få den behandling. Så jeg har brugt weekenden på, at være sårbar og passe godt på mig selv.

Søndag så det bedre ud, men de ville gerne gentage lørdagens behandling. Det valgte jeg fra, da jeg var sikker på, at betændelsen var blevet bedre. Men også fordi jeg ikke var klar til endnu en indsprøjtning i øjet.

Nu har jeg endnu en aftale derinde kl. 10.00. Jeg håber, og tror, at det fortsat går fremad og at øjendråberne kan bekæmpe betændelsen. Jeg krydser fingre!

Entry filed under: Sygdom. Tags: , .

Efterskole Bedring

4 kommentarer Add your own

  • 1. Madame  |  15. december 2008 kl. 07:29

    Åh nej, det lyder slemt, Olines, rigtig god bedring til dig!

  • 2. Anne, Mandagspigen  |  15. december 2008 kl. 08:59

    regnbuehindebetændelse er ikke at spøge med…rigtig god bedring !

  • 3. olinesunivers  |  15. december 2008 kl. 13:30

    Madame: Det har været slemt. Meldingen efter dagen undersøgelse er, at det er i bedring.
    Anne: Nej, det kan du have ret i.

  • 4. Anette  |  15. december 2008 kl. 15:01

    Godt det er i bedring. Det lyder altså meget smertefuldt med indsprøjtning i øjet. Fortsat god bedring.

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

