Onsdag

10. december 2008 at 05:56 6 kommentarer


Jeg skal tilbringe min onsdag i et undervisningslokale. Jeg skal lære, at oprette og betale regninger i vores nye program på arbejde! Der er nok ikke ret meget der interesserer mig mindre, men dette kursus er et skal kursus.

Så jeg deltager og gør som der bliver sagt. Hele dagen idag kan jeg se frem til, at få fri! Jeg har nemlig en aftale med min frisør efter arbejde. Dejligt.

God dag til dig.

Entry filed under: Hverdagen. Tags: .

Julemanden Efterskole

6 kommentarer Add your own

  • 1. Madame  |  10. december 2008 kl. 06:19

    Pyha, den slags kedelige kurser kender jeg, det skal bare overståes. Men det er rigtig dejligt, at du kan glæde dig til frisørbesøget bagefter :o)

  • 2. Losarinas mor  |  10. december 2008 kl. 06:33

    Hmm……….
    Godt du skal noget sjovt bagefter !

  • 3. frnielsen  |  10. december 2008 kl. 06:47

    Kan du ikke tænke på noget andet imens? Dejligt med et frisørbesøg… det kunne jeg måske trænge til 🙂

  • 4. Bambi72  |  10. december 2008 kl. 14:38

    Det er rart at have noget at se frem til 😀

  • 5. Olines  |  10. december 2008 kl. 16:08

    Jeg holdt ud! Men hold da op hvor er sådan et kursus kedeligt og i noget langsomt tempo, ikke lige min favorit beskæftigelse. Jeg fik dog strikket lidt på et par strømper til manden min:)
    Og nu har jeg været til frisør, se det er meget mere mig!

  • 6. Catarina  |  10. december 2008 kl. 18:27

    Flot du holdte ud – for den slags skal kurser er ikke særlige sjove. 🙂

    Tør væde på du er blevet super flot. Tillykke med det nye hår.

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

