Tekniske hjælpemidler

30. november 2008 at 07:30 2 kommentarer


Fru Rønnes kommentar til mit indlæg igår fik mig til, at tænke over hvilke tekniskehjælpemidler “maskinparken” herhjemme indeholder. Og hold da op listen er jo temmelig lang. Er det er udtryk for, at familien her i huset er optaget af teknik, købelyst eller en kombination? eller er det mere et udtryk for almindelig fornuft. Vi lader div. tekniske hjælpemidler gøre hvad de kan, så vi har tid til alt muligt andet?

Her til morgen har jeg haft gang i juicepresser, kogekedel, kaffemaskine og så snurrer vaskemaskinen lystigt i baggrunden. Jo, jeg kunne nok klare mig uden disse maskiner, men min dag ville se noget anderledes ud!

Jeg vasker i gennemsnit 3 maskiner tøj om dagen. Pu-ha jeg kan da blive helt svedt ved tanken om hvor lang tid det vil tage uden en vaskemaskine!

Jeg er rigtig glad for min “maskinpark”, om der så har sneget sig en ekstra og måske lidt overflødig maskine ind i tidens løb, det skal jeg lade være usagt.

Hvordan har du det med din “maskinpark” ?

Entry filed under: Maskinpark. Tags: .

Fundet… Jeg har forelsket mig..

2 kommentarer Add your own

  • 1. Fru Rønne  |  30. november 2008 kl. 10:39

    Tja… afhængige er vi jo. Jeg priser bestemt vaskemaskine, opvaskemaskine….og er temmelig gode venner med dem…..når de virker!!
    Intet i verden kan få mig til at tænde af, som elektronik, der ikke fungerer efter hensigten. Hader at bruge tid på ting, der bare skal fungere!
    De er jo hjælpemidler, ikke tidsrøvere.

  • 2. olinesunivers  |  30. november 2008 kl. 10:46

    Vældig enig. Tekniske hjælpemidler – og biler – der ikke virker, det er livet bare for kort til!

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

