Husmoderlig lykke…

29. november 2008 at 12:42 4 kommentarer


Jeg har fået en ny støvsuger og jeg er nærmest lykkelig! Tænk at en ny poseløs maskine kan gøre mig så glad! Men det er ikke mindre det den kan.

Den er en drøm og lige nu gør jeg rent som i en drøm!

Philips  poseløs støvsuger Alle gulve FC9232/01

Entry filed under: Maskinpark. Tags: , .

Mit øje ser… Fundet…

4 kommentarer Add your own

  • 1. Madame  |  29. november 2008 kl. 12:51

    Hvor er du heldig, Oline! Og hvor er den flot!
    Jeg gør også rent – men med pose og en Siemens Dynapower :o)

  • 2. olinesunivers  |  29. november 2008 kl. 13:37

    Tak, tak! Sjovt som rengøringen idag er lidt sjovere end normalt! Pigerne syntes det er sjovt, at se hvor meget skidt der gemmer sig på deres værelser! Mon ikke begejstringen er væk allerede imorgen:)

  • 3. Fru Rønne  |  29. november 2008 kl. 15:21

    Hvor fin!
    Husker tydeligt, da det var nye biler i garagen, der begejstrede Fruen.

    Funderer lidt over, hvor mange gange den skulle tømmes, inden den var færdig med mit nullerbo.

  • 4. Olines  |  29. november 2008 kl. 16:04

    Ja, det er igrunden underligt som fornyelse af div. maskiner kan glæde mig? Måske er det fordi jeg ser en lettelse i de daglige opgaver eller:) ?
    Der er en STOR beholder, så den burde kunne holde hele huset rundt!

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

