Fundet…

29. november 2008 at 16:12 6 kommentarer


engang lige efter sommer blev noget meget værdifuldt væk fra mig. Jeg gik med en forstuet fod i en måneds tid og siden har jeg ikke vidst hvor denne værdifulde ting var.

Men idag har jeg fundet den igen. Først fandt jeg min løbesko og afsted det gik. Efter ca. 3 kilometer i mørke og regn fandt jeg det jeg ledte efter – min krop. Hurra den var jo lige der, startende ved min egen næse. Så ordsproget passer; engang imellem kan man ikke se skoven for bare træer, eller sådan noget.

Men jeg har ihvertfald fundet det jeg ledte efter og efter 5 kilometer i mørke og regn, kan jeg tydelig mærke at den er her!

Hold da op hvor er det en rigtig god fornemmelse der er i den gamle krop. Jeg vil nyde min nufundne, men ømme krop!

Entry filed under: Motion. Tags: , , .

Husmoderlig lykke… Tekniske hjælpemidler

6 kommentarer Add your own

  • 1. Marianne  |  29. november 2008 kl. 17:10

    Hvor var det godt du fandt den – din krop – sikke en fornemmelse 🙂

  • 2. Olines  |  29. november 2008 kl. 17:57

    Ja, der er en ganske god fornemmelse. Jeg er spænd på om jeg kan gå imorgen:)

  • 3. Losarinas mor  |  30. november 2008 kl. 06:52

    Hi hi – du fandt din løbesko … Hi hi , så du løb 5 kilometer på én sko ! Hi hi !
    Spøg til side- det er da så flot ! Og godt du fik vækket din stærke krop. 5 kilometer !

  • 4. Catarina  |  30. november 2008 kl. 07:05

    Hvor er det fedt at du var due at løbe – det er så fedt når man rødkindet kommer hjem og kan mørke at man har været i gang. 🙂

  • 5. Madame  |  30. november 2008 kl. 07:05

    Hvor er det det sjovt og tankevækkende beskrevet, Oline!
    Ja, kroppen er vel det mest værdifulde vi har – jeg må ud og løbe en tur i dag :o)

  • 6. olinesunivers  |  30. november 2008 kl. 07:17

    Losarinas mor: Min krop er absolut ikke stærk, men forhåbentlig bliver den det engang med tiden. Ja, jeg er ret stolt af at komme afsted.
    Catarina: Præcist, og det med de røde kinder det holdt hele aftenen. Meget rød i hovedet = meget dårlig form:)
    Madame: Ja, det bliver vel aldrig bedre end kroppens tilstand tillader? God tur når du når dertil.

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

