Det svære valg

26. november 2008 at 18:50 4 kommentarer


Jeg er ude i et svært valg, jeg skal have ny bærbar eller… Jo, det er vist det jeg skal. Men en bærbar er jo ikke bare en bærbar… Hold da op hvor er der mange forskellige ting jeg skal forholde mig til! og her taler jeg ikke engang om det der er indeni sådan en bærbar. Jeg skal forholde mig til hvilke mærke det skal være, hvor stor skal skærmen være, hvilke farve skal den have…. og ja jeg kunne blive ved. Og jo, så er det jo alt det tekniske, det skal jeg vel også forholde mig til!

Jeg føler mig ikke lige oplagt til sådanne valg, måske er den kommende jul og udgiften dertil også medvirkende til, at det er svært at træffe en beslutning?

Så indtil videre må jeg låne lidt tid på familiemedlemmernes bærbare. Det er klart lånt tid!

Hvis du har gode råd vedr. bærbare modtages de gerne!

Entry filed under: Blog. Tags: , .

Ting tager tid Weekend

4 kommentarer Add your own

  • 1. Madame  |  27. november 2008 kl. 09:54

    Jeg har en Acer, som har opført sig pænt i 1½ år – men jeg har desværre ingen råd til dig, Oline, udover et antivirusprogram :o)

  • 2. Helle K.  |  28. november 2008 kl. 07:13

    Mit råd er, at du skriver ned, hvad du har brug for – altså skal den bruges til billeder, film og den slags, så skal du bruge nogle ram og noget plads.
    Skal du kun gå på nettet og skrive breve, så har du ikke brug for så meget…
    Afhængig af din økonomi kan du jo også vælge ud fra nogle lækkerhedskriterier 🙂
    Jeg har selv en HP – fordi jeg gerne ville have en maskine som kunne lave de der cd’er med billede på – det har jeg så gjort en gang 😉
    God jagt 🙂

  • 3. olinesunivers  |  28. november 2008 kl. 16:25

    Tak for rådene.
    Jeg overvejer stadig og indtil videre må jeg så snyde mig til, at låne pigernes bærbare! Det er klart lånt tid:)

  • 4. Grønlandsposten  |  28. november 2008 kl. 20:44

    Som Helle siger, tænk over hvad du har brug for, f.eks. om du skal have den med rundt = mindre vægt er en fordel. Skal du bruge meget diskplads til f.eks. billeder, kan du evt. supplere med en ekstern harddisk i stedet for at se efter en computer med stor harddisk. Se også efter hvilke programmer, der er med, f.eks. Microsoft Office og om det måske kun er prøveversioner, der udløber efter kort tid. Hvad angår mærke har jeg gode erfaringer med Compaq og Dell. God fornøjelse 🙂

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

