En kvindeting eller…

18. november 2008 at 08:05 5 kommentarer


Jeg er syg, sådan er det! Derfor har jeg ringet om meldt fra på dagens aftaler. Det involvere flere mennesker, men jeg er jo syg, så det kan ikke være anderledes! Hvorfor er det så lige, at jeg sidder tilbage her med en snert af dårlig samvittighed over de aftaler jeg ikke har kunne holde idag?

Er det mit “Frelser-gen” der er gået i selvsving eller hvad er det der sker? Er der nogen af jer der kan genkende følelsen? – og hvad gør i ved det når den er der?

Entry filed under: Arbejde. Tags: , , .

Jeg overgiver mig Virus

5 kommentarer Add your own

  • 1. Anette  |  18. november 2008 kl. 08:14

    Årh hvor jeg kender det. Jeg er sygemeldt på 3 uge efter operation i fod og jeg VIL bare snart på arbejde – jeg savner det. Jeg kan ikke rigtigt gøre noget ved det – andet end at prøve at finde min tålmodighed frem. Normalt har jeg også dårlig samvittighed over sygemelding – man kan jo ikke rigtigt nå at forberede kollegaerne på det. Håber du snart er frisk igen!

  • 2. Anne, Mandagspigen  |  18. november 2008 kl. 08:42

    Ja,jeg kender det også..Det er så nemt at sige til andre, at de lige skal huske, at blive hjemme den der ekstra dag. Men gør jeg det selv? Nej…
    I forrige uge var jeg syg 2 dage…men meldte mig jo rask til lørdagsvagten, og hvorfor så lige det? Jo, samvittigheden over at en anden skulle have en ekstra lørdagsvagt!!’
    Tosset er det altså, man/vi/jeg må prøve at blive bedre til at være syge, i det antal dage vi reelt er syge !!
    god bedring til dig og husk lige at snuppe den der feberfri dag, ik´? 😀

  • 3. Fru Rønne  |  18. november 2008 kl. 15:23

    Godt så, Anja!!!!
    Selv du, min egen, må acceptere at sygdom kan man altså ikke bestemme over!
    Nej, nu skal jeg være sød, ryster din pude og puster på dig.
    Sluk for tankerne og synk ind i søvnen.
    Kærlige, helbredende tanker.

  • 4. Gitte J  |  18. november 2008 kl. 17:09

    Jeg har det på samme måde, men det er bedre og bruge en dag hjemme og været klar igen i morgen, for ellers kan det være du skal ligge længere i næste uge og det er der jo ikke nogen, der har glæde af.
    Så være god ved dig selv og få sovet.
    Godbedring 🙂

  • 5. olinesunivers  |  19. november 2008 kl. 05:35

    Anette: Tak og i ligemåde!
    Anne: Jeg kan bare nikke genkendende og tænke videre… der er klart noget vi skal lære!
    Fru Rønne: Hmhm! Tak … eller noget! Du har endnu engang fået mig til at tænke:)
    Gitte J: Tak skal du have.

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

