Jeg forebygger

17. november 2008 at 05:28 3 kommentarer


Yngste og mellemste er ramt af feber. Høj feber har holdt dem i sengen siden weekendens start – og idag skal de også holde sengen. Godt manden har fri!

Jeg forebygger, der er ligesom ikke plads i min kalender til et par sygedage. I denne uge har jeg nemlig et par fridage:) Onsdag skal jeg til København med min søster og svigerinde – mere om det senere. Fredag kan min farmor og farfra fejre diamantbryllup og da skal jeg naturligvis være med til morgenkaffen, der pga. deres alder serveres kl. 10.

Så denne uge kræver, at jeg er i topform, derfor forebygger jeg alverdens sygedom med friskpresset appelsinjuice – og det er absolut en dejlig morgendrik!

God mandag til dig derude!

Entry filed under: Familien. Tags: , , .

En dejlig gruppe Jeg overgiver mig

3 kommentarer Add your own

  • 1. Madame  |  17. november 2008 kl. 07:53

    Rigtig god bedring med dine børn, Oline! Sådan et par feberramte unger kan vælte al planlægning – men jeg håber, du selv klarer frisag.

    God mandag til dig, trods alt …

  • 2. Marina  |  17. november 2008 kl. 19:25

    God bedring med pigerne. Når man kan forebygge med noget så skønt er det ikke så ringe. Skal der derimod forebygges med torskelevertran siger jeg fra.

  • 3. olinesunivers  |  17. november 2008 kl. 19:34

    Madame: Tak begge er i bedring og jeg krydser fingre for, at vi alle er klar til imorgen. Men jeg tror ikke jeg får fri…
    Marina: Ja, der trækker jeg også grænsen:) Juice er klart at foretrække.

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

