En dejlig gruppe

16. november 2008 at 12:41 4 kommentarer


Formiddagen er tilbragt i godt selskab med dejlige kvinder. Mødregruppen anno 1999 har igen været samlet. Vi har nu holdt sammen i 9 år og mødes med jævne mellemrum. Det er let og ukompliceret, snakke flyder og vi følger med i hinandens liv. Vi kommer vidt omkring, intet emne er for stort eller for småt til, at blive vendt – og vi kan være sikre på, at der kommer mange forskellige indspark og meninger til ethvert emne. Sådan er det nemlig, vi er en flok kvinder der er vidt forskellige. Tænk det der har bragt os sammen er, at vi fik børn i sommeren 1999. Jeg er så glad for, at vi fortsat prioriterer hinandens selskab. Ungerne har også stor glæde af hinanden. Hurtigt er de væk i leg. Det er skønt – og en god gave at give sine børn. De er en del af et netværk der har kendt hinanden siden de var helt små. Jeg er sikker på de deler min begejstring for mødregruppen anno 1999.

Entry filed under: Tradition. Tags: , .

Hastværk er lastværk Jeg forebygger

4 kommentarer Add your own

  • 1. Fru Rønne  |  16. november 2008 kl. 15:53

    There you are!!

    Har gemt dig

    Kærligst
    Anne

  • 2. Madame  |  16. november 2008 kl. 17:04

    Hvor er det dejligt at læse, Oline!

    Jeg ser stadig en af kvinderne fra min mødregruppe, selv om det er mange år siden, vi fødte. Det er stadig en stor oplevelse hver gang at følge med i hinandens liv og i ‘ungenes’ …

  • 3. Anne, Mandagspigen  |  16. november 2008 kl. 18:21

    …og hos os mødes vi stadig med fødselsforberedelsesholdet, hvor både fædre og mødre gik, og vi er tilbage i 1990…det er så dejligt at mødes ( og vores børn gider ikke være med mere..ikke til at forstå vel?)

  • 4. olinesunivers  |  16. november 2008 kl. 20:25

    Fru Rønne: Tak for en dejlig dag! Jeg har stadig din bog:)
    Madame: Hvor dejligt at i også holder fast i traditionen. Jeg er sikker på, at emnerne også hos jer ændrer sig som årene går?
    Anne: Vent nogle år, så vil de sikkert gerne med igen! Fantastisk at i stadig mødes!

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

