Tålmodighed

12. oktober 2008 at 12:10 3 kommentarer


er ikke min største dyd. Slet ikke hvis det er teknik og teknisk udstyr der udfordre mig. Og det er lige hvad der sker i disse dage. Min netforbindelse er så langsom og ustabil, at selv et gammelt modem via telefonen, ville kunne slå hastigheden. Det er i den grad en udfordring for mig, men nu kan det være nok. Jeg vil have problemet analyseret og rettet. Er det udbyderens netværk, min router, min trådløse forbindelse en kombiantion af det hele eller? Jeg ved det ikke, men i de kommende dage vil jeg finde ud af det og få det rettet. Det andet er livet for kort til, at leve med!

Entry filed under: Blog. Tags: , .

Morgenkaffen Nedbrud

3 kommentarer Add your own

  • 1. Marianne  |  12. oktober 2008 kl. 15:59

    Det er ikke til at leve med. Min forbindelse blev bedre da jeg fik en trådløs router istedet for den stadionærer. Men der er dage og tidspunkter, hvor udbyder (TDC) går ned og især om søndagen og det syntes jeg er så træls….

  • 2. Gitte  |  13. oktober 2008 kl. 18:03

    Jeg kender det også, men jeg plejer og lukke det hele ned og prøve igen og det har hjulpet indtil videre. Det er jo sommetider man har gang i så meget at der er mange vinduer åben. Håber du lever endnu 🙂

  • 3. frnielsen  |  14. oktober 2008 kl. 13:05

    Det kan også bringe mit temperament den grad i kog 🙂

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

