Jeg gør det…

4. oktober 2008 at 07:46 5 kommentarer


Jeg gør det… jeg opretter en blog – igen. Sådan.

Jeg har tidligere haft en blog med samme navn som nu, men ved en anden udbyder. Af forskellige årsager holdt jeg en pause, der blev noget længere end planlagt. I pausen har jeg haft mange overvejelser omkring det at have en blog, udgive i det offentlige rum, privat liv osv. Jeg har tænkt mange tanker, for og imod det at blogge.

Alt imens har jeg fortsat med, at besøge disse skønne kvinder på deres blogs. Jeg har fulgt med i deres liv på sidelinien. Jeg har på deres blogs kunne følge årstidernes skiften, været på tur rundt i det ganske land og har kunne følge en hverdagsbeskrivelse af livet i Danmark.

Og det er lige præcist derfor jeg vælger, at have en blog igen. Jeg vil gerne i dagbogs form skrive om hvad jeg får mine dage til, at gå med. Jeg vil med kamaret i hånden drage ud i min virkelige verden og i Olines univeres vil jeg gemme de indtryk og aftryk verden giver mig. Jeg vil her kunne gå tilbage og læse om mine dage, hvad jeg fordrev dem med, hvad jeg var optaget af og hvilke mennesker jeg mødte på min vej.

Sådan, jeg gør det!

Entry filed under: Blog.

Hello world! En dejlig dag

5 kommentarer Add your own

  • 1. Madame  |  4. oktober 2008 kl. 11:49

    Kære Oline, jeg er glad for, at du er her igen 🙂

  • 2. olinesunivers  |  4. oktober 2008 kl. 11:54

    Tusind tak skal du have Madame. Det føles rigtig godt, at være tilbage.

  • 3. Anette  |  5. oktober 2008 kl. 08:44

    Jeg har vist ikke set din gamle blog Oline – men jeg glæder mig til at følge med på din nye blog. God søndag 🙂

  • 4. frnielsen  |  5. oktober 2008 kl. 09:51

    Jeg har ofte tænkt på, om du ikke snart vendte tilbage – så velkommen og tillykke med din nye blog. 🙂

  • 5. olinesunivers  |  5. oktober 2008 kl. 11:37

    Anette: Tak i lige måde

    frnielsen: Ja, det tog lidt længere tid en først beregnet, men bedre sent end aldrig:) ot tak skal du have

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

